Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PriscaZ schreef:Weet even niet meer wie het vroeg... Maar die ballon, die is met een siliconen-vorm gemaakt. Heb hem vorig jaar gekocht met de 1e verjaardag van onze jongens.
http://www.taartendecoratie.nl/first-im ... van-3.html
bambietje schreef:MM, ik ben benieuwd naar het resultaat.
heb je de hele taart ook afgesmeert met de mona aarbeien kwark?
en waarmee plak jij de fondant dingetjes tegen de taart aan?

) Ik denk niet dat aarbei daarbij smaakt eerlijk gezegd... Maar das mijn mening.
mijn jongste zoon stond vanmiddan op de trampo en toen was hij aan het kletsen met de dochter van de buurvrouw...
Je gaat waarschijnlijk niet zo'n fel kleurtje kunnen bekomen als bij de gekochte denk ik.. En weet ook niet of dat amandelige wel samengaat met alle soorten vulling, maar daar heb je dan fondant voor zeker?

_Jessie schreef:woldhoeve ik wil die after eight vulling donderdag ook gaan proberen. Ik doe een gewone biscuit met 2 lagen after eight. Enige wat ik daarbij goed vind smaken is chocolade
Was wel zwaar, dus echt maar kleine stukjes snijden, maar dat smaakte wel goed bij elkaar.
en 3e swarswalder hmm lekker haha MamaMiesje schreef:De 'tractor' opgebouwd
3 cakevormige biscuits en 1 halve ronde
De uitdaging is dan: wáár snijd ik ze door voor de vullingen? Heb vrijwel alle stukjes/lagen 1x doorgesneden en daar Mona Luchtigtoetje Aardbei en/of aardbeienjam tussen gedaan.
De cabine:
Onderste laag gevuld en afgesmeerd
Oh guttegut, wat moet dat nog worden?![]()