Haha, bij elk einde van het topic wordt er gepraat over een HK topic, dat hebben we al een paar keer geprobeerd, maar omdat iedereen dan weer voornamelijk hier blijft posten schiet zo'n hk topic ook niet op. Er waren namelijk al meerdere voorstellen om hier alleen een fototopic van te maken, omdat dat ook makkelijk is om inspiratie op te doen, maar dat wilde een aantal mensen niet.
Volgens mij is dit topic in een van de voorgaande delen toch ook overgeplaats naar de hk, maar is dit uiteindelijk toch weer teruggedraaid omdat de mods het toch beter bij voerdertijd vonden passen.
Ik had die m&m's besteld voor de geboorte van mijn dochter in roze en wit met haar naam erop. Je kunt ook kleinere verpakkingen bestellen hoor of portieverpakkingen. Maar daar zit wel een minimumafname aan vast. Weet niet meer precies hoeveel dat was.
Jaaa die schoenen had ik al eerder gezien, bij bakerella ofzo geloof ik! En van die m&m's wist ik ook idd (bakerella alweer), ik vind ze enigzins duur idd..
Oke,, help!!! de 16e is mijn oma jarig,, ze word 68.. Maar ja,, vrouwen van die leeftijd hebben liever niet het cijfer op de taart,, daarom wil ik iets anders,, maar ik weet echt niet wat te maken,, hebben jullie ideeen????
Ja,, ze is jong,, maar heeft te veel mee gemaakt... Ze is 3x weduwe en heeft haar man en zoon verloren in een auto ongeluk, ze heeft zware reuma wat niet alleen haar gewrichten aantast maar ook de organen... Allowel,, ze verdient een mooie taart!
Meraki
Geplaatst: 07-07-10 16:18
Wij hebben laatst een taart gemaakt, vlinders uitgesneden toen dubbelgevouwen en half dubbelgevouwen.. die in de vriezer gelegd
Is ontzettend! gaaf geworden !!
Lindas2
Geplaatst: 07-07-10 16:29
Leuk gepuzzelt MM!
En leuke cupcakes! Die lolly's zijn ook zo lekker
Lindas2
Geplaatst: 07-07-10 17:42
Deze had ik volgens mij nog niet geplaatst.. Het was een taart voor vaderdag (met weinig 'poeha' op verzoek :d )
Gevuld met 2 lagen bosvruchten jam en bosbessen jam. Erg lekker!
Ik zit te denken ook cupcakes te maken voor me oma,, wel gevulde natuurlijk XD Ivm de reuma is het voor haar makkelijker iets te hebben wat ze zo kan pakken ipv aan moet snijden en op een bord te leggen...