Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkelbell schreef:Ik denk dat ik er uit ben wat ik voor taart voor mn broertje's verjaardag ga maken. Het wordt een Toad taart. Hij is wild van Mario Kart dus dat vind ik wel even een goed idee van mijzelf.
Iemand tips? Ik ga een ronde vorm gebruiken en dan dus dit idee:
http://www.mymariogames.com/games/files ... lpaper.jpg
Maar dan wordt de hoed niet breder dan het hoofd want ik gebruik dus die ronde vorm.. Moet ik het eerst helemaal wit bekleden en dan de rode muts erover heen en dan weer witte stippen erop maken? Of kan ik dat beter anders doen?
Lindas2 schreef:Hello Ladies! Het is alweer even geleden dat ik iets gepost heb maar had niet echt een nuttige aanvulling. Heb in de tussentijd nog wel een hoop cc's gemaakt.. die foto's zal ik nog even plaatsen.
Heb weer een hoop mooie taarten gezien zeg!![]()
Had eigenlijk wel een andere vraag, als ik dat hier ook mag vragen.. Ben pas geleden in een restaurant gaan eten waar ze als bijgerecht 'appeltjes in vanillesaus' hadden.. (stukjes appel natuurlijk) Het was zooo lekker maar het restaurant zit nogal een eind weg dus ik brutaal gevraagd of ik misschien mocht weten hoe de saus is gemaakt.. Een echte kok schijnt zn geheimen niet te vertellen dus ik mocht het niet weten maar ik kreeg nog wel een portie mee, dan kon ik zelf puzzelen.. De serveerster kon wel vertellen dat hij in ieder geval creme fraiche gebruikt (dat was het enige wat ze wist).. Heeft iemand anders hier misschien een idee hoe ik het beste vanillesaus kan maken?