met een beetje zout gaat er zo een heel pak door op een dag
heb nu de aardappels en het hollands pannetje op staan, alleen die geur al
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met een beetje zout gaat er zo een heel pak door op een dag

(ben blond!)
Net als teveel witte brood? Of maakte mijn mama me dat vroeger wijs als ik niet teveel van die dingen mocht eten?
tot dat ik computer de achter zag staan.

)
SaNNeS88 schreef:Hoe komt het dan Wendy, dat je zo kloote voelt? Of heb ik daar overheen gelezen?

Wat rot zeg! Ik ben de meelezers ondertussen ook goed zat. Ik werd laatst ook geconfronteerd met dingen die ik alleen op Bokt had gezet, door mensen waarvan ik niet eens wist dat ze op Bokt lazen en die helemaal niet in die topics thuis horen. Klote dat mensen dan ook zo laag zijn om het door te vertellen. Onthoud goed dat je hier absoluut niets oneerlijks of gemeens hebt gezegd, je voelde je alleen rot over een hele moeilijke situatie. Ik snap best dat je dat niet gelijk had durven te zeggen. Hopelijk neemt ze snel de telefoon weer op!

MaiMai schreef:AngeliqueWat rot zeg! Ik ben de meelezers ondertussen ook goed zat. Ik werd laatst ook geconfronteerd met dingen die ik alleen op Bokt had gezet, door mensen waarvan ik niet eens wist dat ze op Bokt lazen en die helemaal niet in die topics thuis horen. stinkmodder dat mensen dan ook zo laag zijn om het door te vertellen. Onthoud goed dat je hier absoluut niets oneerlijks of gemeens hebt gezegd, je voelde je alleen rot over een hele moeilijke situatie. Ik snap best dat je dat niet gelijk had durven te zeggen. Hopelijk neemt ze snel de telefoon weer op!
@wendy

)

maar het was wel onwijs lekker, ga donderdag weer denk ik!
maar waren we aardig, hielpen nog even mn scooter overeind te zetten en ik moest wel voorzichtig doen zeiden ze