Ik ben ook een stiekeme meelezer die een poging heeft gewaagd aan het taartenbakken. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets meer heb gedaan dan de aanwijzingen van het pakje cake volgen
.
Ik had helaas nog geen rond bakvormpje, dus dan maar een gewone gebruikt. Helaas was de bovenkant een beetje bol en bobbelig gerezen (misschien omdat ik de aanwijzingen niet kon volgen aangezien ik geen mixer heb
) en ik vond het een beetje zonde om recht af te snijden aangezien dan meteen de halve cake weg was. Toch was hij eigenlijk nog best mooi geworden hoewel ik een beetje haastig was (op de foto is hij bobbeliger en veel minder egaal dan in het echt) en vooral erg lekker. Ik had afgesmeerd met nutella en gevuld met nutella en jam (toch nog een heel klein beetje fris erdoor). Ik had trouwens straciatella-cake als basis.
Hier een foto van zeer slechte telefoon kwaliteit, maargoed:

(hoe krijg ik mijn foto ook weer kleiner afgebeeld...)
Ik heb marsepein van een notenwinkel gebruikt en kleurstof (gratis) bij de banketbakkerij van de vomar ontfutseld
aangezien de service van de taartenshop nogal slecht uitpakte en ik alles dus niet op tijd in huis had (Veeeeeel verzendkosten, niet binnen een dag in huis zoals beloofd, niet bij de buren afgegeven, maar mee terug naar alkmaar genomen :S, moest ik zelf bellen voor een ander tijdstip, waarbij ik alleen volledige dagen kon invullen ipv zoals meestal dat ze gewoon een paar keer langskomen of je in ieder geval kan aangeven of je smorgens smiddags of savonds thuis bent, alsof ik ooit een hele dag thuis zit...)
Maargoed met een hoop moeite dus toch voor sinterklaasavond een taart afgekregen. (jeetje wat een verhaal...)