Sorry... Ik hoop dat iemand mij wilt helpen.. zit zo erg in een dip!!!
Ik weet niet of ik hier zomaar weer mag binnenstormen in dit topic, ben er even tussen uit geweest... Zijn jullie boos op mij? (Kreeg maar net 1 reactie van Myra, verder niet?). Moeten jullie gewoon zeggen he.. als jullie liever hebben dat ik niet in deze topic hoor... Maar... ik wil er graag weer bij horen enzo.. Kon gewoon niet veel op internet toen het slechter ging..
Ik ben de laatste tijden heel erg aangekomen.. Nu zeg ik liever me gewicht niet.. Maar: Het zou wel zo eerlijk zijn, tegen over de paarden van de manege waar ik op rij, dat ik stop.. Ik vind het moeilijk, maar het is wel zo eerlijk toch?
Ik moet denk ik eerst wat afvallen voordat ik weer kan rijden.. Ik zou de manege enzo heel erg missen... Maar ik kan het toch niet met dit gewicht aan doen om op een haflinger (1.42 groot, stevig gebouwd) te rijden? Of een tinker van 1.60? (Ik weeg helaas geen 95 meer, ietsje zwaarder.. ik heb paar weken thuis gelegen, geopereerd enzo aan mijn knie, en sindsdien kan ik niet veel meer bewegen). Wat moet ik doen? Eerlijk zijn, en van de manege (waar ik 1x per week 1 uur rij) afzeggen...??
Dan heb ik nog 2x per week fitnessen over.. En er wordt wat aan het overgewicht gedaan he..
Kan iemand mij helpen?
Liefs van Paulien.