Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSiep schreef:Ik studeer voeding en dietetiek, dus ik weet als geen ander hoe ongezond het eten van de Mac is, maar ik vind het echt goddelijk! Vooral de groenteburger!Ik weet maar een paard Mac's waar ze te koop zijn, helaas nog steeds niet overal..
Als vegetariër een burger met vlees bestellen en dan het vlees weggooien snap ik ook echt niet. Kan je het net zo goed opeten, heeft het beeste nog nut gehad
xSiep schreef:Ik studeer voeding en dietetiek, dus ik weet als geen ander hoe ongezond het eten van de Mac is, maar ik vind het echt goddelijk! Vooral de groenteburger!Ik weet maar een paard Mac's waar ze te koop zijn, helaas nog steeds niet overal..
Als vegetariër een burger met vlees bestellen en dan het vlees weggooien snap ik ook echt niet. Kan je het net zo goed opeten, heeft het beeste nog nut gehad
Malima schreef:ik heb zondag mijn record omzet weer verbroken tussen 18.00 - 19.00 uur
eerder had ik 321 euro per uur en nu 402 euro!
ben helemaal trots op mezelf en dat laat ook wel zien dat ik echt een stuk sneller ben geworden!
aankomende woensdag ga ik trouwens in hoogeveen aan de slag!
Kimbey schreef:xSiep schreef:Ik studeer voeding en dietetiek, dus ik weet als geen ander hoe ongezond het eten van de Mac is, maar ik vind het echt goddelijk! Vooral de groenteburger!Ik weet maar een paard Mac's waar ze te koop zijn, helaas nog steeds niet overal..
Bij onze Mcdonalds kun je gewoon bijvoorbeeld een Big Mac bestellen, zonder het vlees hoor! Komt dan dus ook niet in aanmerking met vlees.