Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 11:43

Nee gaat over artikel over meisjes in Delft Haha! wij werden geinterviewd hierover met foto's en al Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:50

Oow inscannen!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:52

Mocca schreef:
Mijn planning;
O: krentebol (hagelslag), plakje ontbijtkoek
T: kiwi
L: 2 volkoren boterhammen (cornedbeef en smeerworst), plakje ontbijtkoek
T: (sinaas)appel
A: gekookte aardappels, rundergehaktbal en spitskool met een beetje pindasaus
T: magere joghurt

Aangepast.
Ga zo even snel eten en dan richting de eerste stal. Lachen
Dan snel weer naar huis, naar de bieb, boeken halen voor een praktische opdracht die ik ook in de vakantie moet maken (dom hé Ilse Scheve mond ), en de vakantie duurt nog minder dan een week dus ik moet echt gaan opschieten.
En dan vanavond weer rijden. Lachen
Laatst bijgewerkt door Mocca op 21-08-06 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:54

Sizzy inscannen! Knipoog

Heike welkom, netjes hoor zoveel kilo eraf, maar mag je dan voortaan geen vet en suiker meer? Of alleen nu, en straks wel een beetje..

Mijn dag:
O: glas goedemorgen fruitontbijt, eierkoek met boter
T: appel
L: 2 volkorenbroodjes met sla en roomkaas
T: hartige sultana
D: ceaser salade van de AH, misschien na mn werk nog plakje ontbijtkoek (moet van 6 tot 9 werken)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:25

Ik heb net zó heerlijk gereden! Ik dacht dat t ging regenen, maar daar (waar mijn paardje staat), scheen de zon heerlijk (en daar was ik dan, in een fleece trui haha).
Mevrouw was zoo lief en deed zo erg d'r best Lachen Helemaal toppie, heerlijk zo een uurtje voor het op vakantie gaan.

O: 2 maisboterhammen met kaas
L: 2 bananen gemixt met 1 glas melk
T: halfvolle kwark
A: bruine broodjes met kip kerrie salade (denk ik)
T: ? dan zit ik in het vliegtuig Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:33

Mijn planning trouwens:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: boterham pindakaas
L: twee geroosterde boterhammen met linesse
D: ?

zometeen paardhobbelen Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:38

Planning:
o: magere melk met fruit n fibre en een plakje ontbijtkoek
t: ontbijtkoek en half reepje suikervrije chocolade
l: zo met vriendin in de stad wsl broodje
t: 2 kiwi's
a: volkoren pasta met een eitje, tomatensaus, champignons en groenten.

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:05

pff heb net maar een broodje gepakt, (beetje liefdesverdriet nog steeds na 4 maand) heb geen honger(trek) dus net maar een broodje gepakt :S

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:55

@ Ilse, ik heb idd ietsjes te veel gegeten tijdens de vakantie. Ik ben in 3 weken engeland 3 kilo aangekomen (oeps) en het was bepaald geen bikiniweer in Engeland, dus ik kon naar hartelust (vr)eten. Vooral de chocoladecake daar, jum, jum.

Heb trouwens met mijn moeder gesproken en zij was wel er enthousiast over mijn poging, als ik 55 weeg en dat 3 maanden volhou krijg ik 3 nieuwe broeken van haar Lachen, nog meer motivatie dus.

Planning:
O/L (was om 14.00, oeps) bakje brinta en plakje ontbijtkoek
T: kiwi
D: rijst met groente, kip of kalkoen en een sausje
T: Appel

@ Hicky, een broodje is iig beter dat een reep chocola en als je het bij een broodje houd is het echt niet zo erg, sterkte trouwens!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:24

nou net bij het uitzendbureau geweest...en ja hoor er was wat voor me, ik zei zelf al is het maar schoonmaakwerk, nou toen kwamen ze dat ze nog mensen zochten voor tijdelijk de huisjes op sixflags(ow nee het heet nu weer Walibi he) schoon te maken, nou prima, ik ben van de straat, verdien wat bij, zal niet veel zijn maar toch, en ik kan even mijn verstand op nul zetten, het is niet alle dagen, je word opgeroepen, maar geloof dat ik vrijdag al heen kan, ach het is een opstapje...ben wel blij dat ik nu even wat kan doen.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:00

TanteMiesje schreef:
Ehm hallo (mede-)lijners Doei!

Aaaah, als mijn zussie mee doet mag ik dan ook mee doen? Haha!

Even voorstellen:
Marlien, 28 jaar (nog wel Nagelbijten / Gniffelen) sinds 2 jaar happy samenwonend en dus zus(je) van TanteMiesje Clown

Ook hier het klassieke gewichtsverhaal: eenmaal aan de vriend kwamen de eerste kilootjes (schoonpappa kan nogal verdomd lekker koken Vingers aflikken) en eenmaal samenwonend kwamen de overtollige kilootjes ook al snel. Begin dit jaar woog ik 71-72 kilo bij een lengte van 1.57 m. Bloos Toen 2-3 maanden lang ontzettend goed op mijn eetpatroon gaan letten met het gevolg dat ik toen 66-67 kilo weeg Go jij! Go jij!
Echter ik zou er graag nog een kilootje of 5 vanaf willen hebben maar ja... de motivatie he Sigaar

Ideaal gewicht voor mij vind ik 57 kilo (zal wel in de familie zitten gewicht - 100 Haha!) maar laten we eerst maar eens die 61-62 kilo halen.

Resultaat van vandaag:
O: cruesli met magere melk + klein glaasje sinaasappelsap
T: 2 pruimen
L: boterham met boterhamworst, kopje bouillon, pakje van die doorbreek toastjes.
T: 3 pruimen.
D: geen idee dat is maar weer afwachten wat vriendjelief me voorzet (kooktalent van zijn vader meegekregen Ja)

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:16

flettie schreef:
TanteMiesje schreef:
Ehm hallo (mede-)lijners Doei!

Resultaat van vandaag:
O: cruesli met magere melk + klein glaasje sinaasappelsap
T: 2 pruimen
L: boterham met boterhamworst, kopje bouillon, pakje van die doorbreek toastjes.
T: 3 pruimen.
D: geen idee dat is maar weer afwachten wat vriendjelief me voorzet (kooktalent van zijn vader meegekregen Ja)

Welkom!

Alvast een tip, die doorbreektoastjes lijken licht, maar zijn ontzettend vet! Knipoog

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:18

Welkom!!!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:24

Pff ik heb vandaag echt totaal niet aan mijn planning gehouden Tong uitsteken Ik had vanmiddag om 2 uur al mijn tussendoortjes en middageten enz.. al op.
Om 4 uur heb ik nog maar een broodje gekocht bij de AH op het station (zo'n driehoekig bruin geval)
En op weg naar huis werd ik opgebeld of ik de stallen kan komen doen. Dus de helft moet ik nu nog doen (7 stallen)
Flink wat meer gedaan en gegeten dan eignelijk de bedoeling vandaag was, maar dan heft dat weer mooi elkaar op Lachen
Ow en weer nieuwe kleren/spulletjes gekocht! Lips are sealed

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 18:10

Sizzy schreef:
Mijn planning trouwens:

O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: boterham pindakaas
L: twee geroosterde boterhammen met linesse
T: appel en een volkorenkoekje
D: rode pasta
T: de nodige drankjes

zometeen paardhobbelen Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:05

Haloooo, update

O: 1 boterham met halvajam, 3 knäckebrötjes waarvan 2 met 20+ smeerkaas, 1 halvajam, cappuccino
T: Groene thee
L: Cup a soup, 2 x knäckebröt met halvarine en kaas, magere yoghurt
T: - werken -
A: Teveel 10+ kaas [ik kan niet met kaas omgaan Lips are sealed] en een stuk of 7 van die panpizzatoastjes [die cheapass dingen van de Xenos] en een beker cup a soup

Slechte dag

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:38

Welkom flettie en ook veel succes!

Wat fijn dat je werk hebt hicky! En maakt niet uit wat het is toch, en in Walibi werken lijkt me nog best leuk Lachen Je komt in elk geval veel in contact met mensen volgens mij Ja

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:51

LittleAnn schreef:
Planning:
o: magere melk met fruit n fibre en een plakje ontbijtkoek
t: ontbijtkoek en half reepje suikervrije chocolade
l: stokbroodje brie met honing
t: 2 kiwi's
a: rijst, pompoen, zoete aardappel en beetje gebakken banaan.
Daarna de rest van het reepje suikervrije chocolade

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:22

Vandaag:
o: 2 broodjes met zoet en optimel
t: - (alle crackers waren op op het werk, grr)
l: 3.5 bruin bolletje met zoet en optimel
t: stukje peer, banaan en appel (met beide kids alles gedeeld)
d: broccolischotel met broccoli (duh), paprika, gehakt, gebakken aardappeltjes en kerriesaus
custard pudding als toetje (njam, iets te veel suiker in)
t: 2 appels

Volgens mij zijn appelschillen met name goed voor de vezels, voor je darmen dus. Ik schil ze overigens altijd af...
Vandaag niet zo heel veel gedaan. Heb nu ook niet zo'n zin in hardlopen. Ik denk dat ik nog maar een uurtje met de hond ga wandelen, Marc wou naar Under Siege kijken, maar ik heb niet zo'n zin in tv-junken....
Ik denk dat ik morgenavond maar naar Des ga, lekker paardrijden!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:07

Oeps, na de receptie van mijn vader hadden we natruulijk honger en hebben we heel ordinair snackbarvoedsel gehaald.
Ik heb een enorme turksepizza belegd met shoarma, sla/komkommer/tomaat en veeel knoflooksaus op.. volgens mij bevatte dat ding meer calorieen dan al jet eten dat ik vandaag al had gegeten bij elkaar Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed, het was erg lekker Haha!

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:12

zijn die TUC lekker he Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:17

Hallo bokkers! Sommigen hier kennen mij misschien nog wel van het vorige topic over gezond afvallen en lijnen ed. Het is weer eens zover, ook ik ga weer aan de gezonde snacks en snoep/koek/chips gaan achter slot en grendel. Na 2 weken vakantie met mijn vriend waarin we saampjes een beker B&J per dag (!) hebben gegeten en een nog langere periode van ongezond eten en ongecontroleerd snoepen gaat bij mij vanaf vanavond 24.00 de knop om (die eerste 6 uur worden een makkie, denken jullie niet? Knipoog )

Of te wel, ik ga weer gezellig met jullie meedoen en proberen iig 4 kilo kwijt te raken, dan zit ik weer op een gewicht van 59 kilo (aanbevolen door het voedingscentrum).

Trouwens, ik rook niet, drink niet overmatig, gebruik geen drugs: maar er is niemand die mij kan overtuigen dat je niet verslaafd aan suiker kunt zijn, volgens mij zijn daarom de eerste dagen ook zo moeilijk, dan krijg je gewoon afkickverschijnselen.

Maar goed, genoeg gezeurt, iedereen succes, ik neem nog lekker even een kitkat chunky!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:22

Aan suiker kun je wel degelijk verslaafd zijn, en je kunt je ook idd flink beroerd voelen als je opeens geen suiker meer binnen krijgt!
Haha geniet nog even van die kitkat chunky, daarna is het afgelopen Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:46

Daarom moet je ook niet in een keer stoppen, dat is veel te moeilijk. Afbouwen die troep en overgaan op het gezondere voedsel, dan is het veel makkelijker vol te houden Ja
Zo vrat ik in het begin echt een bak rauwkost per dag *LOL* achja, ik had een nieuwe verslaving nodig denk ik ofzo. Haha.

Ik ben echt moooeeee. Vanmorgen gedoucht en naar het station gefietst. In Nijmegen in flink tempo naar de markt gelopen en er daar achter komen dat ik geen los geld had en dus niets kon kopen Bloos! Dus heel Nijmegen door op zoek naar de pinautomaat (ik weet dus alleen die in de buurt van het station Scheve mond ) en weer terug naar de markt.
Nadat ik de hele markt afgelopen had en op alle kraampjes rond gesnuffeld had (en twee haarbanden en twee sjaaltjes gekocht had) ben ik de gewone winkels ingegaan.
Toen begon ik al moe te worden (gisteren ook veel gelopen, ben ik niet gewend) en toen kreeg ik een oproep of ik niet de ene kant van de stallen kon doen vandaag. Ik braaf naar huis toe, weer terug fietsen dus, omkleden thuis en naar de manege.
Maar het was toch wel érg zwaar om na zo'n dag de stallen te doen. Zeker als je bedenkt dat ik nog geen avondeten gehad had. Ik was ook pas om 8 uur helemaal klaar. Niet echt goed eetpatroon gehad vandaag dus.

Morgen naar het ziekenhuis toe. Om tien voor tien heb ik gesprek over mijn operatie. Nagelbijten / Gniffelen Echt waar, het is pas 11-09 maar ik ben nu al zo zenuwachtig. IK WIL NIET MEEEER! Nagelbijten / Gniffelen
Iemand die voor mij in de plaats een infuus wil en ruggeprik enzo? Clown

madam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 22:14

hicky schreef:
zijn die TUC lekker he Haha!

en Balisto ook heeel lekker