Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:18

Ik zit nu trouwens op 380 kcal en 13 gram vet
Beetje veel vet in verhouding misschien, maar dat komt door de kaas.
Vanavond eet ik macaroni met een saus uit een potje.
Ik heb vandaag al 2 liter water op.

Onverzadigde vetten zijn toch 'goede' vetten?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:12

Yep.

Oh enneh, Jamy: Ik versla je hoor, met mijn 69 kilo Ik zou me echt helemaal NIKS aantrekken van wat je in vergelijking met anderen weegt, dat is echt je reinste onzin. Iedereen heeft een andere lichaamsbouw, en dus ook een ander ideaal gewicht!

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:20

Het is alweer mis..... heb zonet drie pakken ckrackertjes opegeten. Van die soort crackers waar dan twee vierkantjes aan elkaar vast zitten...

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:22

Ooh daar zitten best veel vetten in of niet ?
Ik heb vanmiddag een stuk of 10 biscuitjes gegeten, en heb net mijn avondeten al op omdat ik ga sporten, dan wil ik niet vol zitten.
Vanavond nog een bakje magere yoghurt met perzik en misschien nog een appel en dan niets meer.. probeer ik..

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:23

Ja, er ziten vast veel te veel vetten in wil t niet eens weten...............................................................

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 16:35

Het staat er niet op, maar ze zien er niet vettig uit vind ik zeg maar

Laura maar ik weet niet hoe lang jij bent, volgens mij een stuk groter dan mij. Ik ben 1.70 M maar ja.
Heb tusendoor nog een volkorencracottes met tomaat gegeten en net een plakje ontbijkoek met beetje boter.
En heb nog 40 min gefietst dus dat zit wel goed.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:14

In die crackertjes zitten inderdaad best veel vetten, staat op de verpakking. Liet ze ook meteen staan

Mijn moeder vandaag gezien (moest naar de tandarts) en ze vond dat ik een stuk slanker was

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:16

Net als cream crackers, ik dacht altijd dat die geen kwaad konden, maar er zit 2 gram vet in per crackertje

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:27

Hoe zitten jullie na het avondeten met kcal/vet ?
kan ik een beetje kijken wat 'goed' is

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:37

meestal rond de 1000/1200. Ik dan. En vet verschilt heel erg, de ene keer 25gram de andere keer 34gram maar ik probeer daar niet boven te gaan iig.
Maar nu eet ik wel niet zoveel hoor, eigenlijk te weinig maarja.
Ik weet niet hoeveel calorieen die 19 points waren. Maar ik zou nu toch wel als ik jou was rond de 1500 gaan zitten (denk ik?) Want volgens mij beweeg jij best wel veel dus kan je dat wel hebben En als je dan gewoon gezonde dingen toevoegd kan het denk ik geen kwaad, ik bedoel je moet niet om aan die 1500 te komen 5 marsen gaan eten ofzo, dan zitten je kilo's er zo weer aan, dat is natuurlijk niet de bedoeling Maar dat had je zelf vast wel bedacht

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:23

Pff, ik probeer nu uit alle macht te bedenken wat ik bij de lunch had, ik weet dat ik 2 sneetjes brood heb gegeten en 1 met philadelphia, maar die ander

Niet ontbeten, was pas om half 12 wakker, dus om dan nog te ontbijten is ook zoiets. Me ingeschreven bij die sportschool, begin morgenochtend meteen!

Verder nog 3 cream crackers en 1 peperkoekje gegeten, een banaan, een bakje aardbeien en 2 biscuits.

Qua avondeten weet ik het nog niet, heb geen honger, dus misschien eet ik alleen wat groenten. Heb ook weer niks gedaan vandaag

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:51

Ik heb vanmiddag gelunched met:
1 geroosterde boterham met ene helft smeerkaas 20+ en andere helft kipfilet
2 krackers wasa lichtgewicht met smeerkaas en kipfilet en tomaat.

Tussendoor:
1 liter water
1 wasa kracker met kipfilet

Avondeten:
Heel vol bord macaroni met allerlei groenten (courgette, champignons, paprika, prei, ui en cherry tomaatjes) met gezeefde tomaten en spul voor macaroni

Kom in totaal uit op:
12,25 gram vet
746,5 kcal

Vanavond wil ik nog even gaan hardlopen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 19:58

Uh Sizzy dat je daar op kan leven zeg! Denk dat ik op ga houden in dit topic te lezen, jullie hongeren jezelf stuk voor stuk uit zeg! 750 calorieen op een DAG!!!!!!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 20:25

Hmm, net nog gegeten, een falafelburger en witte bonen in tomatensaus, woensdag ga ik hetzelfde eten dus da's makkelijk
Verder nog karamelvla van Optimel op, en misschien zo nog een appel.

Kom in totaal uit op 1046kcal en 13.43g vet Best netjes toch? Goed, had natuurlijk die cream crackers niet moeten nemen en die biscuitjes ook niet. Maar morgen ga ik weer lekker hardlopen en sporten!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 20:41

orionneke schreef:
Uh Sizzy dat je daar op kan leven zeg! Denk dat ik op ga houden in dit topic te lezen, jullie hongeren jezelf stuk voor stuk uit zeg! 750 calorieen op een DAG!!!!!!

_/-o_

Inderdaad, ik lees dit topic ook wel eens wat mee, en sommige mensen hier denken dat ze goed bezig zijn, maar daar komen ze nog wel achter.

JEZELF UITHONGEREN HELPT OP DE LANGE TERMIJN HELEMAAL NIKS!
En je geeft op deze manier alleen maar het slechte voorbeeld, ik hoop niet dat er veel jonge meiden meelezen met dit topic.

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:18

Lindy schreef:
orionneke schreef:

_/-o_

Inderdaad, ik lees dit topic ook wel eens wat mee, en sommige mensen hier denken dat ze goed bezig zijn, maar daar komen ze nog wel achter.

JEZELF UITHONGEREN HELPT OP DE LANGE TERMIJN HELEMAAL NIKS!
En je geeft op deze manier alleen maar het slechte voorbeeld, ik hoop niet dat er veel jonge meiden meelezen met dit topic.

Ik ben het idd met orionneke eens, jullie zijn absoluut niet gezond bezig

[Even offtopic] orionneke ik probeer op msn tegen je te praten maar hij accepteerd hem niet ik krijg mijn berichten terug

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:23

Ik zat daarstraks ook onder de 1000, en dat is écht niet gezond. Onder de 900 valt onder 'hongerdieten' en op langere termijn help je alleen je stofwisseling maar naar de klote

Ik heb nog een plak ontbijtkoek, een pakje evergreen en een halve appel op.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:26

Dat heb ik ook Jenny!!!! Ik krijg ook steeds mijn berichten terug als ik tegen je praat........... Ik denk dat het aan jou msn ligt. Moet je eens de nieuwe versie downloaden op msn, heb ik laatst ook gedaan. Ik had met een vriend ook al dat probleem een keertje....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:50

Netjes aan de 1000....................

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:52

Jezus doe eens ff rustig zeg

Ik heb niet ontbeten, en vanmiddag bij de tandarts gezeten en m'n tanden doen zeer.

Niet meteen zo hysterisch doen hoor, normaal kom ik altijd netjes aan de 1000 kcal, vandaag ff niet, alsof dat zo'n ramp is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:54

Oke

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:57

Laten we het ermaar ophouden dat ik mezelf niet uithonger en dat ik geen kilo's per week afval.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 21:59

Eigenlijk vind ik 1500 wel een normaal aantal calorieen voor een dag toch? tenminste dat lijkt mij wanneer ik verschillende reacties hier lees. 1000 is volgens mij nog niet veel, dit hangt natuurlijk ook af van je stofwisseling. Die van mij is niet zo heel erg snel, misschien komt dat ook wel doordat ik eerst weinig at dus kom ik niet iedere dag op zoveel....

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:02

Trouwens, we kunnen ook afspreken dat je hier niet meer dan 1 kilo per week mag afvallen. of zoiets....

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:17

Heb ik weer ... mijn vriendin had (heel lief zo tijdens mijn dieet ) een bak caramel ijs voor me gekocht, maar ik dacht dat ik die niet lustte. Maar ja, toch wel zonde om zomaar weg te gooien, dus gisteravond nog een keer geprobeerd ... en het was zoooo lekker. Ik heb geprobeerd om het beschaafd te houden, maar ik was alleen thuis en ik had er zo'n zin in. Ach, nou ja.