Schelvis leek me ook wel lekker, maar uiteindelijk toch niet gekozen. Misschien dat ik nog van gedachten verander komende periode haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muga schreef:Hee, hoe komen jullie aan die code? Die wil ik ook wel haha.
Nu even aan de lijn, dus op zoek naar alle balans recepten... Past biefstuk goed bij haha
Nu even aan de lijn, dus op zoek naar alle balans recepten... Past biefstuk goed bij haha
Alwiene schreef:Dit is het Pepper topic met Hello Fresh codes https://nl.pepper.com/kortingscode/nieu ... nts-143765
Autumnn schreef:Geen idee hoe deze ook alweer heette maar het is iets met pestoroomsaus, aardappelpartjes en kipfilet. Was weer genieten! [ [url=m/awL2xv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saskia89 schreef:Autumnn schreef:Geen idee hoe deze ook alweer heette maar het is iets met pestoroomsaus, aardappelpartjes en kipfilet. Was weer genieten! [ [url=m/awL2xv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze hebben wij voor zondag, ziet er lekker uit!
Vandaag hadden we de preischotel. Ik vond hem lekker, vriend iets minder. Vond hem wel erg vullend.
Muga schreef:Waar voer je die kortingscode in? Ben aan het zoeken.
Ik kan niet goed vergelijken met vroeger maar ik kan idd best gezonde gerechten vinden. Veel groenten idd en de porties vlees zijn niet zo groot, wat ik juist wel fijn vind. In de winkel zijn de porties vaak net de klein voor ons 3 of juist veel te groot... En voor 2x dan weer te weinig... Lekker vaag, hoop dat het duidelijk is haha
IMAY1990 schreef:Muga schreef:Waar voer je die kortingscode in? Ben aan het zoeken.
Ik kan niet goed vergelijken met vroeger maar ik kan idd best gezonde gerechten vinden. Veel groenten idd en de porties vlees zijn niet zo groot, wat ik juist wel fijn vind. In de winkel zijn de porties vaak net de klein voor ons 3 of juist veel te groot... En voor 2x dan weer te weinig... Lekker vaag, hoop dat het duidelijk is haha
Alwiene heeft het een paar pagina's terug goed uitgelegd. Je moet je box helemaal stop zetten. Dus niet pauzeren maar echt stoppen. En dan weer inschakelen met meteen een code.
Knert schreef:Voor iedereen geldt:
Ook bestaande klanten!!!
Campina app downloaden; ff spaarpunten inladen.
[ [url=m/necSu5.png]Afbeelding[/url] ]
Per Campina product spaar je 5 euro.
Vanmorgen even snel de ontbijttafel afgegaan. Boter, melk en kwark en hoppa ik heb ff 40 euro bespaard.
Nu zijn wij fan van Campina. Drie keer raden waarom. Maar als je iets minder Campina producten op tafel hebt staan dan ben je er ook zo. Dus ik denk dat dit voor velen een leuke tip is!
Knert schreef:Voor iedereen geldt:
Ook bestaande klanten!!!
Campina app downloaden; ff spaarpunten inladen.
[ [url=m/necSu5.png]Afbeelding[/url] ]
Per Campina product spaar je 5 euro.
Vanmorgen even snel de ontbijttafel afgegaan. Boter, melk en kwark en hoppa ik heb ff 40 euro bespaard.
Nu zijn wij fan van Campina. Drie keer raden waarom. Maar als je iets minder Campina producten op tafel hebt staan dan ben je er ook zo. Dus ik denk dat dit voor velen een leuke tip is!
Saaams schreef:Even een vraagje. Wij komen er niet uit
Wij willen een box bestellen voor over 2 weken.
Ik heb 2 gratis proefboxen gehad. Nu hebben we via de campina actie weer 40% korting.
Alleen er staan dus al een actieve kortingscode in mijn account. Maar ik weet niet voor hoeveel korting die geldt? Die stond er automatisch al in.
[ [url=m/x8KweO.png]Afbeelding[/url] ]