Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Gister uiteindelijk nog bijna een hele rol chocolade koekjes op, haha en ik heb ervan genoten.
Verder was avond eten een simpele pasta met salade.
Wel de hele avond gedanst en gesprongen voor het einde van serious request.
Dus genoeg verbrand.
Vandaag ook weer lekker genieten. Volgens mij gaan we gewoon gourmetten of hapjes. Dus tot nu toe:
O: havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
L: snee volkoren brood met pindakaas. mini stolletje, chocolade croissant en een banaan
A: Gourmetten, paar stokbroodjes gehad, wat vleesjes en paprika champignons en ui. Als toetje een stuk ijstaart.
T: twee kleine stukjes pindarots
D: water, groene thee en anderhalf glas rode wijn
B: half uur wandelen
En verder is het een verassing voor vandaag.
Nu eerst drie uur in de trein naar huis zitten.
Iedereen iig een hele fijne kerst en geniet van het lekkere eten en de gezelligheid!
Horse_xx schreef:Ik woon in Groningen, maar ben er dit jaar helaas niet geweest door werk, beetje drukke tijd was het op het werk
Zal vanavond wel even mijn kerstdiner plaatsen. Kan eigenlijk ook wel gewoon mijn lijstje plaatsen het valt eigenlijk wel mee met wat ik vandaag naar binnen heb gewerkt haha!
O: Kerstbrunch; twee meergranen ovenbroodjes met kipfilet, beenham en 1 met, scrambled egg. Mini ovenbroodje met scrambled egg, twee gekookte eiwitten, en een heel klein stukje suikerbrood (hou ik niet zo van) Genoeg eiwit dus![]()
T: Appel, wat walnoten, beetje gesnoept van het nagerecht van vanavond(stoofpeertjes) Chocomelk van cacao, amandelmelk, beetje kokosmelk en water
A: Ik heb nog geen idee wat mijn ouders allemaal voorbereiden, dus dat zal ik vanavond plaatsen als ik het allemaal kan onthouden. In ieder geval rib roast van de Albertheijn.
Voorgerecht: Carpaccio, en mini glaasje doperwten munt soep
Bijgerechten: Gepofte aardappel met tomaat-feta-kruiden vulling, puntpaprika met geitenkaas, kastanje champignon met kruidenkaas, salade met feta, paprika, tomaat, zonnebloempitjes en balsamico
Hoofdgerecht: Ribroast
Nagerecht: Toffe peren; gebakken peertjes in een roomsausje met kaneel en kaneelijs + een stukje van zo'n boomstammetje
B: 10 km hardgelopen
Bhriseis schreef:Vandaag:
O: 100 g havermout, 250 ml melk, water, lijnzaad, beetje amandelpoeder; chai latte ongezoet
B: Paarden verzorgen, incl. bekappen en actief grondwerken
L: 3 sneetjes heel donker brood met gedroogde vruchten en noten er in, kop heldere kervelsoep
B: 30 DS Level 1 dag 6 + 30 min. ballet
A: 1 kleine schep aardappelpuree, sla en tomaten met sjalot, knoflook, 100 g kindeybonen, azijn, olijfolie, balsamico, 90 g vegetarische Quornblokjes
T: Laatste stuk creme au beurre, en dat is het onding eindelijk op