Ik heb nog tot de eerste week van mei
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
)HarriesHorse schreef:Ik ga vanavond de cakes bakken voor mijn taart en morgen in elkaar zetten. De taart wordt maandagavond opgehaald. Blijft de cake 'lekker' als ik hem in aluminiumfolie doe en op een donkere plek zet totdat ik hem gebruik?

Jolien87 schreef:Wat komen er weer prachtige creaties voorbij!
Marie-Antoinette is geweldig. Haar beroemde uitspraak "Let them eat cake" komt zo mooi tot z'n recht.
Ik ben superblij met mij twee nieuwe aanwinsten: topsy turvy bakblikken van 20cm en 25cm.
Ik had van de taartwedstrijd van rtv-oost nog een cadeaubon van 50,- dus door zelf nog 5,- bij te leggen kon ik die mooi meenemen. Meteen maar de 15cm besteld want die hadden ze niet op voorraad in de winkel. Ik vond ze altijd al onwijs leuk maar wel wat duurr om "even" voor jezelf te kopen. De 20cm staat nu in de oven voor de paastaart. Zuslief had een geweldig idee, maar hoe dat gaat worden verklap ik nog niet. Even afwachten nog dus.
.
.Jolien87 schreef:Volgens?! :p
Oké even in a nutshell: toen er tijdens armere tijden aan Marie-Antoinette werd gevraagd wat het volk moest eten, zei ze: "Let them eat cake". Ondertussen leidde Marie een luxe leven waarbij ze met geld smeet en zich het liefste met alles bezighield behalve politiek en het heersen over haar land. Deze uitspraak werd door het volk dus ook niet in dank afgenomen, waarna ze in opstand kwamen tegen haar.