Ik eet vanavond met vriendlief Bourgondische aardappelschijfjes met roerbakmix champignons en een Javaanse schijf. Allemaal redelijk kant en klaar, maar we gaan naar de Efteling dus ik heb even gekozen voor gemak . Als ik meer tijd had zou ik alles vers kopen.
Net reed de bus langs een stukje land waar een koe met kalfje stond. Kalfje was volgens mij nog maar heel jong, kon nog niet zo goed lopen en de mama duwde hem een beetje vooruit.
UMayDream
Geplaatst: 21-06-12 19:42
Magrathea schreef:
Net reed de bus langs een stukje land waar een koe met kalfje stond. Kalfje was volgens mij nog maar heel jong, kon nog niet zo goed lopen en de mama duwde hem een beetje vooruit.
Nou moeten we dit topic wel levend houden, anders komen we nooit achter de nieuwe topictitel die Suzanne voor ons heeft verzonnen en angstvallig geheimhoudt
Ik heb vandaag friet met ei-vrije mayo op! het smaakte met een beetje fantasie nog best wel naar mayo ook
Ik heb gister heerlijke pittige pasta op met tomaat en paprika en peper en roomkaas en van alles wat. Vanavond eten we rijst met "kip"(stukjes) kerrie. Mmm.
Bij de c1000 hier hadden ze trouwens "onze kip". Net iets beter dan bio industrie kip. Ik vond het een redelijk initiatief voor mensen die biologisch niet kunnen betalen en toch iets beter willen.
Pippaa
Geplaatst: 24-06-12 19:53
Ik had krieltjes in plakjes gesneden, gekookt en daarna gebakken. Spinazie erbij en vega balletjes: Klaar! Lekker Ik had weer hardgelopen (sinds tijden), dan heb ik altijd zin in gezond. Op luie dagen vind ik patat juist heel lekker
Dat heb ik ook altijd, op dagen met sport gezond willen eten
Ik heb vandaag nepkipnuggets met ei-vrije mayo op Rara wat voor dag ik heb? Mijn broer zei wel dat het heel erg naar de 'echte' variant smaakte, dus... ik weet niet wat ik met die informatie wilde zeggen, maar goed
Mintgroen
Geplaatst: 24-06-12 20:41
Magrathea schreef:
Ik ben er daarnet ineens achter gekomen dat er blijkbaar een biologische supermarkt in Delft zit, om de hoek van de Albert heijn waar ik normaal heen ga
Ik eet vanavond de spicy bean burger van Vivera op een meergranenbol met tomaat, sla, komkommer en misschien wat ei-vrije mayo maar over dat laatste twijfel ik nog een beetje.
Ik ben vandaag echt vreselijk inspiratieloos, wil iets redelijk gezonds voor de kinderen maken, die hebben gister pannenkoeken gegeten, maar ik kan echt niets bedenken..
Dat eten we al heel vaak Maar dan met vega balletjes.. idd erg lekker! Het is spinazie-feta in bladerdeeg geworden, ik denk met rijst of couscous en salade.