Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) weer een nieuw boek met een nieuwe manier om te eten. Deze dame gaf af op dokter frank en alle eiwitdiëten want dat hield niemand vol. Zij had een dagmenu ontwikkeld waarin je alles kon eten maar met mate. En twee keer per week mocht je de joker inzetten zodat je toch een gebakje of die zak chips mocht. En daar kan ik dus helemaal niets mee....ik vind het fijn dat dat voor sommige mensen zo werkt maar bij mij werkt dat niet. Ik heb geen rem en kan gerust maandenlang zonder "normaal" eten, sterker nog dat heb ik jaren gedaan. Ik at gerust maar twee keer op een dag en daar wordt je dus steeds dikker van..... 
Ik praat ook echt niet over dat soort dingen hoor, daffodil 
Als ik je ooit zo heb laten voelen, sorry daarvoor. Ik blijf het gewoon interessant vinden 
Dat is dus zo raar met de dieet industrie. Iedereen zegt dat ze het wiel hebben uitgevonden, maar in feite is heel veel gewoon herkauwd. (zou dat ook helpen met afvallen?
) Oscar schreef:Saskiaatje, dat vind ik erg jammer om te lezen en ik hoop dat je hier je draai weer gaat vinden want het was erg gezellig met je
Ik heb het volgens mij al eerder gezegd, maar doe het nog maar een keer: er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. De ene persoon voelt zich goed bij khd-arm, bij de andere persoon werkt het beter om op de calorieeen te letten of een andere methode te volgen. Wat mij betreft is iedereen hier welkom, ongeacht wat je doet
Oscar schreef:Saskiaatje, dat vind ik erg jammer om te lezen en ik hoop dat je hier je draai weer gaat vinden want het was erg gezellig met je
Ik heb het volgens mij al eerder gezegd, maar doe het nog maar een keer: er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. De ene persoon voelt zich goed bij khd-arm, bij de andere persoon werkt het beter om op de calorieeen te letten of een andere methode te volgen. Wat mij betreft is iedereen hier welkom, ongeacht wat je doet
daffodil schreef:Helemaal geen last meer van? Dan kun je dus stellen dat het bij jou voedingsgerelateerd was....dat is bij mij helaas niet het geval....
En ik snap die laatste opmerking even niet, waar doel je daarmee op?
Echwel, ik vind ze behoorlijk zwaar, dat bedoelde ik met heftig.

Met afentoe een gebakje of patatje. Zo moest m'n moeder als kind ook al afvallen

) en zij was overtuigend genoeg.
Ik praat niet over dat soort uitzonderingen. Ik weet echt hoe verschrikkelijk migraine is en hoe khd arme dingen dan smaken en vallen op de maag, dat had ik ook zeker niet gekunt
Bij mij was het enige dat ik binnen kon houden een boterham met pindakaas.
Migraine is migraine, klaar.
tassie73 schreef:ohhhhh daffodil kan niet koken hhahahahah

en ik sta dus ook open voor iemand anders iedeeën en gedachten...
zo was tassies opmerking ook bedoeld...