Meestal zijn ze eind februari wel bij de kruidvat te vinden. Zag ze online al voorbij komen maar het is nog wat vroeg, wacht even tot ze in de winkels liggen.
moyra
Geplaatst: 20-02-15 15:10
Kruidvat alarm!!!! 24 februari
Lous
Geplaatst: 20-02-15 15:12
Mooi, dan gaan we maandag weer even wat dozen inslaan . 9 van de 10 keer staan ze hier dan al in de winkel.
Inderdaad, nu gewoon 2.50 per bakje. Volgens mij waren ze voorgaande jaren ook echt geen 3.70, ook al staat dat er bij als normale verkoopprijs.
Nouja, duur of niet, ik ga toch een doosje halen volgende week
Anoniem
Geplaatst: 21-02-15 02:00
Aangezien kruitvat mijn favoriete parfum luchtje in de aanbieding heeft na het weekend, en mijn liefje die maandag voor t werk voor mij gaat halen, heb ik hem gevraagd om ook een Milka loffel doosje mee te nemen... Wat hem nóg liever maakt... Ik heb het jaren kunnen weerstaan, ondanks alle lekker makende berichten hier en ook omdat ik ze zo duur vind... Maar ik móet ze nu toch echt eens proeven... Wil dan wel de witte vulling.. Ben benieuwddddd!
keona
Geplaatst: 21-02-15 06:27
Vrijdag lepel ei gehad jippie,we waren 3dagen in de ardennen en daar lagen ze in 3 smaken.
De derde smaak is hazelnoot, geloof ik, maar kan me niet herinneren die ooit bij het kruidvat te hebben gezien. Ik heb ze uit Duitsland.
En die advertentie van kruidvat is beetje misleidend, vind ik. van 3,70 voor 2,50 o.i.d.? Je kan die eitjes niet buiten het seizoen bij ze kopen, en ze zijn dus ook nooit anders geprijsd (behalve na Pasen misschien, maar dan is het nog goedkoper).
Das altijd bij kruidvat hoor. En ja wat is misleidend, want ze zijn nooit 3,70 geweest dus dat heb je niet hoeven betalen nu. En natuurlijk zijn paas artikelen doorgaand niet het hele jaar te koop..
Meestal verzinnen we ook nog eens prijzen van 'voor' en nu. Zolang de nu prijs maar klopt, want daar betaal je voor.