Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anuschkaatje schreef:een laagje gesmolten chocola over je biscuit gieten even af laten koelen en daar aarbeienjam of aardbeienvlaaivulling op
anuschkaatje schreef:een laagje gesmolten chocola over je biscuit gieten even af laten koelen en daar aarbeienjam of aardbeienvlaaivulling op
Laagje chocola moet niet te dik zijn anders snijd je hem meteen aan gruzelementen als je m door wilt snijden!
juf_esther schreef:anuschkaatje schreef:een laagje gesmolten chocola over je biscuit gieten even af laten koelen en daar aarbeienjam of aardbeienvlaaivulling op
Dit heb ik vorige week geprobeerd en was heel lekker! Geeft een beetje krokante bite en zorgt dat je jam er niet in gaat zitten..
Ik ga vanavond een pigs in the mud maken voor het eerst, maar ik werk tot nu toe altijd met fondant. Ik heb roze genoeg op voorraad voor de varkentjes, maar zou dat ook lukken met boetseren ipv marsepein?
Trouwens, wat een suuuper mooie vlinders waren dat! profi hoor!
anuschkaatje schreef:Ik gebruik altijd wel pure chocolade weet niet hoe het merk heet is een donkere verpakking (bij de ah) en zit 72% cacao in. Errug lekker! Ja gewoon twee laagjes dus 1 laag chocola en daar direct bovenop de jam en dan nog zo'n laagje. Jammm!!![]()
Niet te dik is gewoon een dun laagje hahaha hoe leg je dat uit... uhm... geen heel plakkaat erop, gewoon alsof je boter op je boterham smeert ofzo... zo'n laagje.... weet niet hoe ik het uit moet leggen hahaha!