Hahahah ja wel hoor. Onder het bokken doe ik ook altijd heel erg veel. Heb alweer 4 afspraken gemaakt, wat mail beantwoord en verstuurd, vergaderstukken klaar gelegd, de post gedaan e.d. Dus ik zit niet stil
Nou ja ik heb zaterdag concert en omdat ik zoveel ziek ben geweest, loop ik echt wel achter. Nu heb ik vanavond een extra repetitie voor de gewone repetitie aan, maar ik ben er gewoon zenuwachtig van want ik heb natuurlijk helemaal niet veel geoefend e.d.
Ik speel Bugel Aniek Ik speel dus in een fanfare, maar wel een concertkorps, dus zittend. A.s. zaterdag hebben we ons jaarlijkse concert. Maar ik mis een beetje het "gevoel" Kan me niet voorstellen dat het zaterdag al is
Imre
Geplaatst: 23-03-09 11:17
Leuk dat je bent aangenomen Aniek!
Hier weer een drukke dag op kantoor, kom echt om in het werk. Bleh. Allemaal doordat mensen niet meewerken en niet op tijd hun dingen aanleveren. Ik ben erg veel bezig met overal achteraan bellen en mailen. Niet mijn hobby.
Planning: O: kiwi, yoghurt met cruesli, thee met honing Bew: 7km fietsen T: plakje krentenbrood L: 2 zdb met rauwe ham, opkikker T: peer, plakje roggebrood bew: 7km fietsen D: roerbakgroente met biefstukreepjes, marinade en notenrijst bew: uur fitnessen T: bb met smeerkaas
SuSem
Geplaatst: 23-03-09 11:31
mijn dag: O: special K met magere aardbeienyoghurt bew: 20 min hardlopen T: eierkoek L: 2 vb halvarine + kipfilet, 2 vb chocopasta T: ? A: chicken-tonight hawaii met zilvervliesrijst T: portie druiven
O: 2 vb chocopasta T: banana T: 2 vb kaas L: 2 vb yorkham, 2 vb ossenworst T: appel T: timeout koekje T: evt nog een banana of appel D: maaltijdsalade met tonijn, pasta en komkommer (alweer, of nu eindelijk spullen liggen al bijna een week in huis, maar het komt er steeds niet van )
Mijn dag dan ook maar: O: 2 bb met philadelphia & rundertartaarworst, paar druiven t: appel L: 3 bb met philadelphia & rundertartaarworst t: ? D: maaltijdsalade nicoise met ananas t: ?
Bew: straks wilde ik ff gaan hardlopen, vanavond wat oefeningen.
ukje
Geplaatst: 23-03-09 11:42
hoi even een snelle zwaai van hier. Net mijn wiskunde cijfer terug een 7,2
Laatst bijgewerkt door ukje op 23-03-09 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt