Misschien inderdaad zoals Sanne zegt een mail sturen met jou stukjes tekst uit t topic en nog uitleg oid..Een dikke knufful!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Punt is ook dat ik die ene mountainbike een aantal jaren terug van m'n ouders heb gekregen (die nog zgan is) en die andere waar ik dus wel mee fiets zelf gekocht heb..

ben ook kapot
Hier ben ik ook weer een keer. Heb een paar pagina's terug gelezen om erachter te komen wat er aan de hand is.
) en het avondeten bestond uit brood en kroket. Gelukkig moesten er mensen vroeg weg en kon ik meerijden, thuis mooi zelf wat in elkaar geflanst.
Moet van alles doen vandaag maar heb er de puf niet voor, maar als ik ga slapen word ik voorlopig niet meer wakker.

Het slaat natuurlijk nergens op, heb op Texel 2 moutainbikes, een damesfiets, een spartamet en een autootje
En in Voorthuizen staan nog 3 fietsen. Maar die ene mountainbike heb ik jaaaren terug van m'n ouders gekregen, en die andere heb ik ook al jaaaren terug van m'n eigen gespaarde geld gekocht
Die ik zelf heb gekocht heb ik altijd veel op gefietst, is ook te zien. Die rode mocht ik vroegah van paps en mams niet op naar school voor als ie kapotgemaakt zou worden en toestanden dus heb daar bar weinig op gefietst, mja 
Haar idd even de tijd geven om weer rustig te worden en er dan over gaan praten
Niet via de telefoon doen, maar gewoon even persoonlijk langsgaan
maar in ieder geval nette planning!
heb niet echt zin om op te staan en zelf te gaan kijken
ben de luiheid zelfe op het moment
Bovendien heb jij geen 1x kwaad over haar/noob gesproken en altijd aangegeven dat je het haar zsm wilde vertellen, liefst in real life, maar was sneller via telefoon. En je hebt ook nog eens aangegeven dat je het ontzettend moeilijk vind om het haar te vertellen/haar verdriet te doen.
Succes!
heb er al 5 op inmiddels
oeps, die rijstwafels moeten dan ook maar weer de deur uit
leuk! Ik wil dan alleen in een woongroep zeg maar. Pashon schreef:30 kcalheb er al 5 op inmiddels
oeps, die rijstwafels moeten dan ook maar weer de deur uit