Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:Ik heb alle 87 paginas gelezen en hoewel ik zelf keukengehandicapt ben (ik verpruts nog een ei) geniet ik van jullie prachtige creatieve taartjes! Wat een mooie dingen zitten erbij zeg.. dus blijf vooral bakken en fotos maken
Alwiene schreef:Oeeeeeh klinkt goed, en volgens mij combineert dat ook goed met afsmeren met chocopasta(aangezien ik een ik-verdraag-geen-botercreme probeleempje heb
) Gooi je dan 1 zo'n hele verpakking BBB op 250 ml slagroom? Uit zo'n pakje neem ik aan? Koop je klopfix gewoon bij de supermarkt? En heb je bij die vulling dan geen dijkje nodig? Sorry voor al mijn vragen weer
Alwiene schreef:kjoetie schreef:Ik heb alle 87 paginas gelezen en hoewel ik zelf keukengehandicapt ben (ik verpruts nog een ei) geniet ik van jullie prachtige creatieve taartjes! Wat een mooie dingen zitten erbij zeg.. dus blijf vooral bakken en fotos maken
Keuken-gehandicapt, geweldige uitspraakMaarre dat ben/was ik ook
En heb lekker gedaan alsof het niet zo was, en het gaat nog vaak genoeg fout hoor, maar ik verbaas mezelf ook heel vaak met wat ik eigenlijk stiekem wel kan
Dus probeer en verbaas jezelf