Errug leuk dier
wat een lekker ding! Hopelijk heb je er veel plezier van! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

wat een lekker ding! Hopelijk heb je er veel plezier van!
Die heb ik hier thuis al hangen by the way, moet hem ff invetten om het leer soepel te maken aangezien het nog helemaal nieuw is.

kwil nie met niet meer zo rot voele, en het gaat ook nog eens rot op me werk, en heimwee, en een zeurende vriend, en het niet kune verkopen van dat rot zadel wat ik wederom te groot heb gekocht omdat mensen te lui waren om te komen passen voor ze iemand aansmeerde BAAAH
Karin_88 schreef:misschien wel, maar het is echt genoeg voor mij.. Ik heb ook niet zo'n intensieve dag vandaag...
wel een beker choco op..

hou ons zeker op de hoogte enzovoort.
(pak de pil dus weet dat beetje) ik haat die tijd.

Later nog een stukje kaas gehad (ok, 2 stukjes) en een klein plakje ontbijtkoek. Heb nog steeds geen honger.
En natuurlijk 20km fietsen, dus met beweging zit het wel goed vandaag!
In totaal een half uur weggeweest en meer op stevig tempo gelopen dan echt hardlopen, maar dat geeft niet, we zijn in ieder geval begonnen. Als het donderdag niet plenst ga ik nog en keer. 
sokje87 schreef:Karin_88 schreef:misschien wel, maar het is echt genoeg voor mij.. Ik heb ook niet zo'n intensieve dag vandaag...
Hoe lang ben je dan? 1.10?

hihi
Echt een superdiertje! Gefeliciteerd