Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:51

Jolandaa schreef:
Sommige dingen is idd beter als je het niet weet :=

mega mee eens :+

helaas... te laat... -O-

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:54

Hihi, de mc donalds... Heb een tijdje een verslaving aan de hamburgers gehad (natuurlijk wel het stukje vlees ertussenuit gehengeld als rasechte vegetarier ;) ) maar dat is nu gelukkig wat minder. De mc donalds in nederland vind ik ronduit slecht voor vegetariers, ze hebben gewoon helemaal niks behalve een vieze salade die ik zelf beter maak ;) In duitsland en oostenrijk daarentegen.. voor 1,50 ofzo een heerlijke groenteburger, echt... waarom hebben ze dat hier niet?!

Ooit een keer uit pure wanhoop bij de mc gesolliciteerd en meteen aangenomen... ook meteen weer ontslag genomen, mn nagels waren te lang en wilde ze niet knippen haha. Bij de mc in duiven namen ze toendertijd echt alles aan, ook heel veel verloop.

Smallheal

Re: Wat vinden jullie nou van de MCdonald's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:01

Hier hebben we wel groenteburgers hoor :+ maar idd niet overal.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:04

Jolandaa schreef:
Hier hebben we wel groenteburgers hoor :+ maar idd niet overal.

Die zijn heel anders dan die in duitsland :P en een stuk duurder ook :o De groenteburgers zijn bij sommige mcdonalds volgens mij ook uit het assortiment genomen. Achja, mij maak je blij met een hamburger zonder vlees ertussen. :D

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:48

Maar dan heb je toch allen ui, ketchup, moster en 1 augurk? :+ das toch neit lekker? :=

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:50

Ik had laatst een keer een wrap zonder kip :')
Kwam de manager vragen of ik het wel goed had aangeslagen :P

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:18

Jolandaa schreef:
Maar dan heb je toch allen ui, ketchup, moster en 1 augurk? :+ das toch neit lekker? :=

Je moest eens weten hoe lekker ik dat vind!!
Nadeel is dat sommige medewerkers niet zo gul zijn met de augurk etc. Dus soms helaas een klein beetje ketchup en mosterd, maar nergens een ui of augurk te bekennen |( Dan baal ik wel een beetje :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:59

Maar ik vind ook weer dat je niet altijd naar de calorieën moet kijken, ik kan dan niet genieten van munne eten ,

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:12

Hoeveel calorieën erin zitten kan me nou echt geen moer schelen..Ik weet als ik Fastfood ga eten..dat ik ongezond bezig ben.. als het dan 100 of 1000 calorieën zijn, die burger smaakt er niet minder om..Misschien geniet ik er dan wel des te meer van..als ik dan toch zoveel binnen krijg...laat het me dan ook maar rete goed smaken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:05

Ik ga vanavond een Big Tasty halen, heb vandaag mijn Canadese vriend op 't vliegtuig gezet en zie hem minimaal 2-3 maanden niet.. Die big tasty is hard nodig :')

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:46

Kan iemand mij uitleggen waarom de burgers bij de Mac altijd zo lauw/koud bewaard worden?
Gister weer een Big Tasty gehaald -die klaar lag- en wéér bijna koud! :(

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:53

Bij de grotere mac's worden ze vaak per bulk gemaakt heb ik 't idee omdat het er altijd wel druk is.
Hier bij de plaatselijke mac heb ik regelmatig gloepes-hete burgers en frietjes omdat ze pas gemaakt worden zodra we ze bestellen.
M'n vriend heeft z'n verhemelte al eens goed verbrand aan een MacKroket... :=

Ik begin spontaan weer te kwijlen van dit topic! Een Quarterpounder, wat friet en nuggets met mosterdsaus zouden er wel ingaan nu... :~

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:55

Ze worden niet lauw/koud bewaard. De plek waar ze bewaard worden is heel heet.
Je kan kijken achter de burger waar ze bewaard worden, daar staat een kaartje met een cijfer. Als het goed is zie je ergens een klok waar ook die nummertjes staan. Dan kan je zien of hij nog verkocht mag worden.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:19

ik heb altijd het idee dat de spullen minder warm zijn als het niet druk is. Als het wel druk is loopt alles lekker door en liggen dingen nauwelijks te wachten.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:04

Als je een koude burger hebt kun je gewoon terug gaan, dan had ie waarschijnlijk niet meer verkocht mogen worden :)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 23:45

Precies, gewoon teruggaan..
Alleen een keer heel raar iemand had een hamburger plain bestelt dus vers gemaakt, ik had hem direct nagebracht. Kwam ze terug dat hij koud was.. Ik heb gezegt dat dat niet kon omdat hij zo ongeveer 30 sec. van de grill was maargoed. :+ Zegt ze dan proef je.. ik zo nee, laat wel een nieuwe maken. := mensen van de keuken zeiden ook dat die niet koud kan zijn dat gaat gewoon niet..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 23:49

Ik heb nu ook lekker Mac, big tasty menu, burger zonder saus/uien/bacon en de cola zonder ijs, maar verder ben ik heel makkelijk hoor :+ Oh en nog een flurry maar die staat even in de vriezer anders is ie zo gesmolten, ik eet nogal traag :=
Alleen duurde het in de drive echt suuuuuuuuper lang. We hebben hier nu zo'n dubbele drive, dus ik kon meteen bestellen en doorrijden, maar kon dus niet bij raam 1 komen, voor me waren nog 2 auto's en dáárvoor een heel groepje wandelaars en die stonden bij raam 1 en dat duurde en duurde en duurde maar. Alsof ze allemaal apart en met 5 cent stukjes hebben betaald ofzo :') Ik weet echt niet wat het was, maar toen die eindelijk weg waren was ik zo de drive uit. Voordeel was wel dat mijn special nu al klaar was toen ik bij raam 2 was, terwijl ik daar normaal op moet wachten natuurlijk :))
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 15-04-12 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:02

Ik had mezelf vandaag ff getrakteerd op de mac haha, ik werk er nu bijna elke dag, even tm de zomervakantie. Maar had al 2 weken geen mac op ofzo. :')

@ Alwiene ik heb wel is 5 bestellingen 1 auto (van die jongeren), dan willen er bv 3 met pin betalen en bv 2 komen met losse centjes betalen dan ben je zo 10 min verder. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:14

Wat heb je gegeten Everytime? Was het lekker? :D

Ach ja, ik heb het wachten overleefd, en zoals ik al zei, nu was mijn bestelling wel klaar toen ik bij raam 2 was :D

Ik heb trouwens net wel een mailtje naar Mac Nederland gestuurd. Sinds een jaar of misschien alweer twee jaar vind ik de sla zo stinken. Vroeger had ik heel graag de salades, tot ik een keer salade met stinkende sla had. Nou dacht ik toen dat het oude sla was, maar het gebeurde elke keer. En sindsdien eet ik dus geen salades meer. Maar laatste tijd begint het me bij de burgers ook steeds meer te storen. De sla ruikt heel zuur, smaakt op zich prima, maar door de lucht staat het me tegen. Erg balen, want vind sla op mijn burger juist zo lekker :=
Heb ze dus een vraag/klacht mailtje gestuurd om te weten waar dit van komt en of ze het niet kunnen veranderen. Zullen ze vast niet speciaal voor mij doen, maar als niemand klaagt gebeurd er natuurlijk sowieso niks :+

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:17

Hmm ik heb nog nooit gehad dat de sla stinkt. Ook geen klachten. Wel dat de sla 'oud' was, ook ranzig. :=

Nou ik mag geen tarwe maar neem gewoon een cheeseburger zonder brood. :P En friet, en een smoothie. En een sundae caramel had niet zo'n zin in een mc flurry mars haha. :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 00:21

Maiska schreef:
Hihi, de mc donalds... Heb een tijdje een verslaving aan de hamburgers gehad (natuurlijk wel het stukje vlees ertussenuit gehengeld als rasechte vegetarier ;) ) maar dat is nu gelukkig wat minder. De mc donalds in nederland vind ik ronduit slecht voor vegetariers, ze hebben gewoon helemaal niks behalve een vieze salade die ik zelf beter maak ;) In duitsland en oostenrijk daarentegen.. voor 1,50 ofzo een heerlijke groenteburger, echt... waarom hebben ze dat hier niet?!

Ooit een keer uit pure wanhoop bij de mc gesolliciteerd en meteen aangenomen... ook meteen weer ontslag genomen, mn nagels waren te lang en wilde ze niet knippen haha. Bij de mc in duiven namen ze toendertijd echt alles aan, ook heel veel verloop.

Wist je dat je je burgers zonder vlees kunt bestellen? (8 Je betaalt wel even veel trouwens, maar het bonnetje van 'special order' dat ze op je hamburgerdoos plakken is wel vet (': Een hamburger bestellen en de burger weggooien vind ik trouwens pretty messed up voor een vegie, maar dat ter zijde

Als vegetariër kom ik er niet zo vaak, ben op zich gek op de kleffe broodjes, maar de cafetaria heeft voor minder geld een lekkere groenteschijf en betere patat. Mag wel eens in de zoveel tijd een lekkere mcflurry halen.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 01:06

RusselNuwell schreef:
Maiska schreef:

Wist je dat je je burgers zonder vlees kunt bestellen? (8 Je betaalt wel even veel trouwens, maar het bonnetje van 'special order' dat ze op je hamburgerdoos plakken is wel vet (': Een hamburger bestellen en de burger weggooien vind ik trouwens pretty messed up voor een vegie, maar dat ter zijde

Als vegetariër kom ik er niet zo vaak, ben op zich gek op de kleffe broodjes, maar de cafetaria heeft voor minder geld een lekkere groenteschijf en betere patat. Mag wel eens in de zoveel tijd een lekkere mcflurry halen.

Ik vind de frietjes van de mac juist superlekker!

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 01:24

Ik ook! :)

Ik probeer ook nooit oude friet aan mensen mee te geven alleen sommige gooien alle friet op een hoop ipv te scheiden als ze op verschillende tijden de pan in zijn gegaan. :) Dus zo komt dat wel eens voor helaas.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 01:26

ik vind het helemaal geweldig dat de big tasty terug gekomen is :D *\o/* *\o/*

alleen, ben ik nu op dieet, dus dat betekent voorlopig geen mac donalds meer voor mij ( ruim 2 maand) -O- -O- -O- -O-

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:44

Ik vind de friet soms lekker, als ze niet oud zijn en niet te zout.. Dus meestal eet ik alleen friet in m'n pauze, dan kan ik ze zelf bakken :))