Jolandaa schreef:Sommige dingen is idd beter als je het niet weet
mega mee eens

helaas... te laat...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolandaa schreef:Maar dan heb je toch allen ui, ketchup, moster en 1 augurk?das toch neit lekker?
Maiska schreef:Hihi, de mc donalds... Heb een tijdje een verslaving aan de hamburgers gehad (natuurlijk wel het stukje vlees ertussenuit gehengeld als rasechte vegetarier) maar dat is nu gelukkig wat minder. De mc donalds in nederland vind ik ronduit slecht voor vegetariers, ze hebben gewoon helemaal niks behalve een vieze salade die ik zelf beter maak
In duitsland en oostenrijk daarentegen.. voor 1,50 ofzo een heerlijke groenteburger, echt... waarom hebben ze dat hier niet?!
Ooit een keer uit pure wanhoop bij de mc gesolliciteerd en meteen aangenomen... ook meteen weer ontslag genomen, mn nagels waren te lang en wilde ze niet knippen haha. Bij de mc in duiven namen ze toendertijd echt alles aan, ook heel veel verloop.
RusselNuwell schreef:Maiska schreef:Hihi, de mc donalds... Heb een tijdje een verslaving aan de hamburgers gehad (natuurlijk wel het stukje vlees ertussenuit gehengeld als rasechte vegetarier) maar dat is nu gelukkig wat minder. De mc donalds in nederland vind ik ronduit slecht voor vegetariers, ze hebben gewoon helemaal niks behalve een vieze salade die ik zelf beter maak
In duitsland en oostenrijk daarentegen.. voor 1,50 ofzo een heerlijke groenteburger, echt... waarom hebben ze dat hier niet?!
Ooit een keer uit pure wanhoop bij de mc gesolliciteerd en meteen aangenomen... ook meteen weer ontslag genomen, mn nagels waren te lang en wilde ze niet knippen haha. Bij de mc in duiven namen ze toendertijd echt alles aan, ook heel veel verloop.
Wist je dat je je burgers zonder vlees kunt bestellen? (8 Je betaalt wel even veel trouwens, maar het bonnetje van 'special order' dat ze op je hamburgerdoos plakken is wel vet (': Een hamburger bestellen en de burger weggooien vind ik trouwens pretty messed up voor een vegie, maar dat ter zijde
Als vegetariër kom ik er niet zo vaak, ben op zich gek op de kleffe broodjes, maar de cafetaria heeft voor minder geld een lekkere groenteschijf en betere patat. Mag wel eens in de zoveel tijd een lekkere mcflurry halen.