Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:57

Mazzel-meid, fijn dat je het zelf ziet! Je ziet er echt goed uit, ik heb je foto's gezien, op jouw figuur ben ik (en ik denk echt veel meer mensen) echt jaloers
Kun je vandaag niet nog een paar biscuitjes eten ofzo? Dan eet je in elk geval nog iets, maar toch iets wat geen kwaad kan.
Veel succes er mee in elk geval! Super dat je er iets aan gaat doen.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:14

Mazzel-meid. Ik denk dat je ook niet moet gaan denken dat je wel veel moet eten. Probeer te gaan eten wat je lekker vindt en niet er iedere keer bij te denken hoeveel calorieen enzo... Ik weet het is heel moeilijk, mij lukt het zelf ook niet. Ik heb ook jouw foto's gezien en ik wou dat ik zon figuur had als wat jij hebt dan mag ik nog wel 10 kilo voor afvallen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:49

Ik heb vanavond nasi goreng op met wat sate saus en kroepoek

En een split toe, maar het was wel lekker

Straks ga ik nog ff drie kwartier hardlopen, voel ik me minder schuldig haha

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:08

Pffff, ik zit tsjokkievol!
En waarvan, geen idee.
Begon met eigenlijk te weinig vandaag, maar had niet zoveel trek
Ontbeten met een glas optimel drinkyoghurt oid, toen ben ik gaan hardlopen (12 minuten, nieuw record!!)
Geluncht met 1 sneetje volkorenbrood met philadelphia light.
Daarna heb ik in de tuin gewerkt en geschildert enzo, tussendoor wat multivitaminensap gedronken en een cream cracker genomen

Avondeten was krieltjes en biefstuk in stroganoffsaus, maar niet zoveel, in totaal 100g ofzo. Ook nog wat komkommer en tomaat met honingmosterd dressing.

Toen een beschuitje met hageltjes en nog 2 crackers net. En optimel chocoladevla.

Morgen ga ik me inschrijven bij die sportschool van die €19, lekker er tegenaan komende maand!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:11

Dat is inderdaad niet veel Scarlet!
Maar goed, om je nou vol te gaan proppen terwijl je geen trek hebt lijkt me ook nergens voor nodig

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:33

Sizzy, kroepoek is een grote dikmaker. Zelf eet ik nooit meer kroepoek. Door dat te laten staan val je alweer wat af. Het is natuurlijk niet erg om een beetje kroepoek te eten.
Vanavond pannenkoeken gegeten, heb me nog ingehouden, twee pannenkoeken met appelstroop gegeten (lekker! ) en eentje met kaas. Als toetje een schaaltje yoghurt met cruesli
Zonet nog een appel als gezond tussendoortje

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:45

M-M hoeveel weeg je dan als ik vragen mag? Je mag ook pb-en hoor
Ik heb als avond eten een kopje tomatensoep gegeten met paar stukjes stokbrood en nog een paar toastjes. Paar met wat krabsalade en paar droog. We waren op verjaardag en heb het beste gekozen, het was dat of pizza En ben zo trots heb niet 1 stukje pizza genomen Morgen weer sporten als het goed is!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 00:06

Jamy in een ander topic (voor model worden geloof ik?) heb ik foto's van jou gezien en jij ziet er ook goed uit, volgens mij hoef jij niet heel veel af te vallen? Hoeveel wil je kwijt?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 00:22

MM woog rond de 55 nou zei ze paar paginas terug.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 00:44

Spetterlover schreef:
Maar goed, om je nou vol te gaan proppen terwijl je geen trek hebt lijkt me ook nergens voor nodig

Volproppen niet, maar aan een gezonde hoeveelheid komen op een dag zeker wel. ! Vooral als je fanatiek gaat sporten scarlet, dan moet je calorieinname omhoog. Het idee dat je door veel minder te eten en meer te sporten, gezond afvalt is niet zo. Als je te weinig (goede) voedingsstoffen binnenkrijgt zal je lichaam je eigen spieren gaan verbranden als je sport. En ik hoef niet meer te vertellen dat je spieren juist je metabolisme goed op gang houden he? Hoe meer spieren je hebt, hoe beter je voedsel en mn vet verbrandt. Dus zorg er zeker voor dat je voldoende eet :J
!!
Mazzelmeid, dat geldt ook voor jou. Je kan snel afvallen, maar reken maar dat het je spieren kost als je weinig eet. En je wil toch juist dat je vet verliest ipv spieren?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 09:28

Ik meet nu iedere dag mijn buik op, gewoon op het dunste punt, ongeveer rond mijn navel. Dat was altijd 65 en nu is het 63 cm. (Net gemeten)
Mijn buik is het probleem niet, ik wil wat van mijn benen en billen af hebben, maar vanaf vandaag ga ik zwemmen 3 weken lang iedere dag en fitnessen dus dat komt hopelijk wel goed

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:37

Ik ga me vanmiddag ook eens meten. BEn nu nog op school en geen meetlint hier Vanochtend als ontbijd 4 wasa ckrackers met tomaat. en nu al 1 liter water. Tot nu toe verder niets gegeten. Ben wel met de fiets naar school (8 km heen 8 km terug)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:40

Ik heb ontbeten met 2 wasa crackers met sla en kaas en nog 2 slokjes en dan heb ik ook 1 liter water op
Vanavond eet ik macaroni met rode saus en als lunch denk ik ook wasa crackers, ik hoop dat het lukt om er een eitje bij te koken, maar anders met sla, tomaat en kaas.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:04

Passival: ja ik weet het van de kroepoek, maar ik kon het ff niet weerstaan

Spetterlover hoeveel weeg jij/lengte?

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:06

Nee inderdaad kroepoek is erg lekker. Hoe kan het nou dat de 'slechte dingen' zo lekker zijn...... Tegenwoordig vind ik fruit ook erg lekker (nu ik er meer van eet)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:07

Ik ben ongeveer 1.65 en was vanmorgen 55,7 kg
Tijdje terug was ik zoals je misschien wel hebt gelezen heel snel afgevallen naar 53,7 maar dat is er dus weer aan omdat het veel te snel ging.
Ik wil nu naar 52 of in elk geval 53. Gewoon omdat dat beter bij mij past en ik heb dan nog steeds een gezond gewicht.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:53

Passival schreef:
Hoe kan het nou dat de 'slechte dingen' zo lekker zijn

Vetten zijn de belangrijkste smaakmakers helaas

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:58

Ik vind aardbeien ook heel lekker hoor, en die zijn niet slecht

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:15

Spetterlover opzich ben ik niet superdik ofzo, maar op de foto is verder niet veel meer tezien dan mn bovenlijf tot aan iets onder mn borsten. Maar ik heb wel wat vet hoor. Ook op mn benen en billen. (al hoeft er niet zoveel van me kont af, dat vind ik best mooi, als ze maar stevig blijven )
Maar ik wil er 4 of 5 kilo af ofzo, gewoon voor het gewicht Want ik weeg zo zwaar vind ik. En ik weet dat ik niet naar gewicht moet kijken eigenlijk, maar doe ik wel. Iedereen weegt hier zo weinig en ik zoveel (vind ik) ben 66/67 kilo, beetje daartussen schommelt he. Ik wil rond de 62/63 kilo wegen (iig onder de 65). Dat past het best bij mij denk ik. Nu moet ik wel zeggen dat ik best grote borsten heb en ik denk dat die ook wel wat wegen, maar ja misschien als ik opgegeven moment bezig ben met afvallen, als er eindelijk iets afgaat ik wel eerder stop omdat het goed is.
We zien het wel allemaal

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:42

Laura schreef:
Spetterlover schreef:

Volproppen niet, maar aan een gezonde hoeveelheid komen op een dag zeker wel. ! Vooral als je fanatiek gaat sporten scarlet, dan moet je calorieinname omhoog. Het idee dat je door veel minder te eten en meer te sporten, gezond afvalt is niet zo. Als je te weinig (goede) voedingsstoffen binnenkrijgt zal je lichaam je eigen spieren gaan verbranden als je sport. En ik hoef niet meer te vertellen dat je spieren juist je metabolisme goed op gang houden he? Hoe meer spieren je hebt, hoe beter je voedsel en mn vet verbrandt. Dus zorg er zeker voor dat je voldoende eet :J
!!
Mazzelmeid, dat geldt ook voor jou. Je kan snel afvallen, maar reken maar dat het je spieren kost als je weinig eet. En je wil toch juist dat je vet verliest ipv spieren?

Als ik fanatiek ga sporten, dan gaat die ook écht wel omhoog hoor
Alleen zoals vorige week, als ik bijna alleen maar op m'n kont zit te leren...
Hoe weet je nou of je vet verliest? Bedoel, ik wéét dat dat zo is, want ik ben 10cm om m'n buik kwijt, minstens, en m'n kuiten zijn ook een stuk dunner bijvoorbeeld, terwijl ik er meer spieren bij heb gekregen.

Maar ik ga niet eten als ik geen trek heb, heb altijd wel zin in iets van fruit ofzo, maar dat was er niet (en fruit vinden op een zondag is vrij lastig )
En verder hadden we alleen maar crackers enzo.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:30

Jamy schreef:
M-M hoeveel weeg je dan als ik vragen mag? Je mag ook pb-en hoor
Ik heb als avond eten een kopje tomatensoep gegeten met paar stukjes stokbrood en nog een paar toastjes. Paar met wat krabsalade en paar droog. We waren op verjaardag en heb het beste gekozen, het was dat of pizza En ben zo trots heb niet 1 stukje pizza genomen Morgen weer sporten als het goed is!

Zit nu aan de 53,5 kg

Wel goed hoor, dat je geen pizza genomen hebt, dat is altijd zo moeilijk.. de verleiding weerstaan

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:34

Lindy schreef:
Passival schreef:
Hoe kan het nou dat de 'slechte dingen' zo lekker zijn

Vetten zijn de belangrijkste smaakmakers helaas

Ja helaas maar waar.... Gelukkig zijn er ook genoeg lekkere dingen die niet zo vet zijn. Ik heb alles eens weer in de eet en beweegwijzer ingevuld op overgewicht.nl
Voor vandaag zit ik op 685 calorieen en 22 gram vet. Valt nog mee vind ik Wanneer ik die pannenkoek van tussendemiddag had laten staan was het misschien wat minder, maar hij was zo lekker

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:44

Ik heb net onwijs lekker gelunched met 2 volkorenkadetjes met aardbeiden! En ik heb mazzel (vind ik) dat ik ze ook heerlijk vind zonder suiker! Scheelt een hoop
M-M dan zou ik toch maar iets meer gaan eten als ik jou was. Dit wordt wel erg weinig (denk ik).

Ik heb tot nu to 450 calorieen en 12 gram vet (wat eigenlijk al 8 gram vet is van dat kleine beetje boter wat ik had, dat schiet altijd zo lekker op )

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:56

Zoals ik het lees ben ik toch een van de weinigen die ECHT volgens BMI overgewicht heeft............

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:16

orionneke schreef:
Zoals ik het lees ben ik toch een van de weinigen die ECHT volgens BMI overgewicht heeft............

Ik heb volgens dat BMI geen overgewicht, maar ik denk dat het toch vooral gaat om hoe het er uit ziet
Ik zou me gewoon een stuk beter en zelfverzekerder voelen als mijn benen iets dunner zouden zijn en mijn kont ook.
Maar ik ga nu ook sporten, dus verwacht wel dat ik iets aan zal komen, maar als dat in spieren is dan vind ik dat natuurlijk alleen maar goed.