Kun je vandaag niet nog een paar biscuitjes eten ofzo? Dan eet je in elk geval nog iets, maar toch iets wat geen kwaad kan.
Veel succes er mee in elk geval! Super dat je er iets aan gaat doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Dat is inderdaad niet veel Scarlet!
Maar goed, om je nou vol te gaan proppen terwijl je geen trek hebt lijkt me ook nergens voor nodig
Passival schreef:Hoe kan het nou dat de 'slechte dingen' zo lekker zijn
Laura schreef:Spetterlover schreef:Dat is inderdaad niet veel Scarlet!
Maar goed, om je nou vol te gaan proppen terwijl je geen trek hebt lijkt me ook nergens voor nodig
Volproppen niet, maar aan een gezonde hoeveelheid komen op een dag zeker wel. ! Vooral als je fanatiek gaat sporten scarlet, dan moet je calorieinname omhoog. Het idee dat je door veel minder te eten en meer te sporten, gezond afvalt is niet zo. Als je te weinig (goede) voedingsstoffen binnenkrijgt zal je lichaam je eigen spieren gaan verbranden als je sport. En ik hoef niet meer te vertellen dat je spieren juist je metabolisme goed op gang houden he? Hoe meer spieren je hebt, hoe beter je voedsel en mn vet verbrandt. Dus zorg er zeker voor dat je voldoende eet :J
!!
Mazzelmeid, dat geldt ook voor jou. Je kan snel afvallen, maar reken maar dat het je spieren kost als je weinig eet. En je wil toch juist dat je vet verliest ipv spieren?
Jamy schreef:M-M hoeveel weeg je dan als ik vragen mag? Je mag ook pb-en hoor![]()
Ik heb als avond eten een kopje tomatensoep gegeten met paar stukjes stokbrood en nog een paar toastjes. Paar met wat krabsalade en paar droog. We waren op verjaardag en heb het beste gekozen, het was dat of pizzaEn ben zo trots heb niet 1 stukje pizza genomen
Morgen weer sporten als het goed is!
Lindy schreef:Passival schreef:Hoe kan het nou dat de 'slechte dingen' zo lekker zijn
Vetten zijn de belangrijkste smaakmakers helaas
orionneke schreef:Zoals ik het lees ben ik toch een van de weinigen die ECHT volgens BMI overgewicht heeft............