500 gram uien aanbakken ie pan met 2 lepels boter tot de uien mooi licht bruin zijn. Maak 1 liter bouillon ( of 3/4 bouillon en 1/4 wijn ......doe ik altijd) en ik heb uien en bouillon id römertopf gedaan en rustig 1,5 uur op 4 laten pruttelen id oven. Dan sneetjes (stok)brood boven op de soep gelegd en 3 soorten geraspte kaas erover gedaan en daarover parmazaanse geraspte kaas en toen nog terug gezet id oven tot de kaas met brood mooi licht bruin korstje gaf. Smakelijk eten. https://www.maison-et-confort.fr/p/plat ... _(Gruppe_4)&utm_content=pla&gclid=CjwKCAiAwrf-BRA9EiwAUWwKXhbqWgHvfFIXg39GtlKdvr2GZL_iwT7nkm7-RHpBgPQM0_rKFwj2PxoCTHIQAvD_BwE
In veel 2de handszaken koop je ze voor 2,50 - 5 euro.
Shakshuka Eieren liggen begraven want ze wilden weer eens niet garen, dus heb ze omgedraaid in de pan :’)
Boras
Geplaatst: 08-12-20 01:10
Wat een heerlijke dingen komen er weer voorbij
Ik heb een flinke pan pastasaus gemaakt, die gaat in porties in de vries. Lekker handig.
Anders, maar verrassend lekker. Een volle smaak. Het is mijn vaste recept geworden. Ik doe 500 gr gehakt, 1 bakje champignons en een hele courgette. Geen sambal. Voor de rest volg ik het recept.