Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Ik wil ook absoluut geen friteuse in huis!
Hebben jullie goede sites om op te zoeken welke merken cruelty free zijn? Ik stond net heel sip te wezen in de Di, maar catrice en essence zijn blijkbaar cruelty free. Blij mee!!
Stumper_ schreef:Kom net terug van de Lidl en daar hebben ze hun vegetarische assortiment uitgebreid. Ook hebben ze nu vegetarisch vlees voor op de barbecue, waaronder vegan filetlapjes. 1.59 per pakje. Nog niet gekocht of geprobeerd, maar wilde het hier even delen voor de belangstellenden.
Sharani schreef:Wist ook niet dat de Lidl dat verkocht, gisteren daar nog uitgebreid rondgekeken opzoek naar broodbeleg ideeën.
Hebben jullie misschien nog tips daarvoor. Vooral voor kinderen (jongste is 10). Zelf eet ik al weinig brood en vind humus en allerlei groenten/ groentespreads en dat in combinaties prima op brood maar mijn kinderen en eigenlijk ook mijn man houden daar niet zo van.
Sharani schreef:Wist ook niet dat de Lidl dat verkocht, gisteren daar nog uitgebreid rondgekeken opzoek naar broodbeleg ideeën.
Hebben jullie misschien nog tips daarvoor. Vooral voor kinderen (jongste is 10). Zelf eet ik al weinig brood en vind humus en allerlei groenten/ groentespreads en dat in combinaties prima op brood maar mijn kinderen en eigenlijk ook mijn man houden daar niet zo van.
Magrathea schreef:Sharani schreef:Wist ook niet dat de Lidl dat verkocht, gisteren daar nog uitgebreid rondgekeken opzoek naar broodbeleg ideeën.
Zoet broodbeleg geen idee? Of heb je dat liever niet?
Fruit op brood kan ook heel lekker zijn (straks weer aardbeien), of wat gebakken champignons, of opgewarmde bonen. Of een snelle tofu scramble
Sharani schreef:Leg je de tofu dan met theedoek en al in de koelkast? Dat wist ik inderdaad niet en zat ook met andere gerechten er wel mee dat de tofu te vochtig was waardoor marineren niet goed ging.