Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Heb je een receptje van de bruine bonensoep?
Ziet er weer goed ut allemaal!!
Leffroi schreef:Ik vind die stoofpeertjes er altijd zo ontzettend ranzig uit zien, maar elk jaar weer (vooral met kerst) smul ik er heerlijk van!! Zou het nooit zelf zo kopen, maar als ik het bij iets/ iemand kan krijgen.. mjammm!!!
AlwaysH schreef:Leffroi schreef:Ik vind die stoofpeertjes er altijd zo ontzettend ranzig uit zien, maar elk jaar weer (vooral met kerst) smul ik er heerlijk van!! Zou het nooit zelf zo kopen, maar als ik het bij iets/ iemand kan krijgen.. mjammm!!!
Daarom zijn moeders zo handig!![]()
Vind ze ook alleen lekker met slagroom, anders is de smaak zo sterk.
GrumpyCat schreef:Mijn lunch voor vandaag: een volkorenwrap met een 'sausje' van avocado en paturain, ijsbergsla en rosbief, jammie.![]()
[ Afbeelding ]
Scum schreef:GrumpyCat schreef:Mijn lunch voor vandaag: een volkorenwrap met een 'sausje' van avocado en paturain, ijsbergsla en rosbief, jammie.![]()
[ Afbeelding ]
Die volkoren wrap, is die gekocht of zelf gemaakt? Ik zoek me altijd rot naar volkoren producten (rijst, macaronie, mie). Maar er is niet bijster veel van te vinden. Rijst en macaroni lukt nog wel. Mie en wraps zijn onzichtbaar in de winkels.