Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Interessant artikel, en balen zeg Chantal!
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, appel en peer.
L: 2x Dubbele vk cracker met ertussen avocado en een banaan.
T: twee kleine appel en een peer uit de oven met kaneel
T: 5 ongezouten nootjes
A: Kom zelfgemaakte tomatensoep, aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en wok van spekjes, broccoli, paprika, ui en prei
T: Aantal rode en witte wijntjes
B: 20 min fietsen, 4 uur gedanst
Zoals je kan zien moeten mijn appels en peren op voor de vakantie begint.
SkyLWG schreef:Planning vandaag:
O: Havermout, banaan, gedroogde vijgen, cacao, ei, kaneel, kokosolie, water, kokosdrink
L1: Roggebrood met geitenkaas + cherrytomaatjes
L2: Broodje gemarineerde kip van de La Place
T:Komkommer en eenappel
A: Chili con carne met ZVrijst en een dot kwark
T:Kwark met een peerFlinke punt appeltaart, zeg maar mega punt en flink wat pepernoten
Oliver schreef:Vandaag een wat losser dagje:
O: 65 gr havermout, 200ml kokosmelk, 15gr rozijn, 10gr lijnzaad, 10gr whey
T: Banaan
L: 4 vk bth 30+ kaas
T: Appel
A: Uit eten.
T: Stuk of 3 witte wijn denk ik
Uit eten zal wel redelijk gezond zijn. Ga eten bij een heel lekker Italiaans restaurant, zal geen vette pasta worden waarschijnlijk.
En een vraagje; ik sta om 7.15 op en neem mn ontbijt altijd mee naar maar werk, daar ontbijt ik dan om 9.00u. Is dat erg dat mn lichaam dan 2 uurtjes zonder ontbijt moet, ivm stofwisseling enz? Zo ja, zou het dan helpen als ik bijv. de whey (normaal 20gr) wel meteen neem als ik wakker word?
J508 schreef:Gister:
Vandaag definitief:
O: smoothie van halve schep whey, 1 cup havermelk, 2 el havermout, 1 el chiazaad en daarbij 1 appel
B: 45-60 minuten wandelen met de hond
L: restant van kikkererwtenstoofpot en een kom groentesoep
B: les met paard
t: zelfgemaakte havermoutreep, 1 banaan
A: tofu met gemengde sla met eentahin-dressingbalsamico vinaigrette en1 zoete aardappel uit de ovenkikkererwten uit blik
t: reep tony's chocolonely banaan-walnoot
Bhriseis schreef:Netjes Kiwi
O: 50 g speltbrood met rodebietensalade en komkommer
T: Cappuccino
L: 120 g mg stokbrood met geitenkaas, pesto, kruiden, tomaat, komkommer, tuinkers; vers fruitsap
T: 2 bolletjes ijs van de ijscoman
B: half uur wandelen, 2 uur balletles
T: Bak gemengd fruit
A: Pasta met verse tomatensaus, tsjokvol groenten
Broertje van twaalf had de verkeerde trein genomen naar school deze ochtend, en hij belde me in paniek dat hij in het station van Brussel was - waar hij dus absoluut niet hoefde te zijn- en of ik hem kon gaan halen. Ik ben vanuit bed in de douche gesprongen, na 20 minuten zat ik al op de trein, en ik heb verder geen tijd gehad om dingen te berekenen/mee te nemen. Nu snel werken in de bib, en dan naar de balletles.