Volgend weekend heb ik een hele to-bak lijst, maar krijg morgen visite dus kon het niet laten, heb stroofwafelmuffins gemaakt net! Ze ruiken iig heerlijk
Als het weer ook denkt dat het eindelijk tijd is om voorjaar te worden... Wil ik die ook een keer gaan maken! Gebruik je gedroogde of diepvries cranberries?
lady's ik heb echt zin om iets te bakken maar ik weet gewoon niet wat.... heeft iemand tips?
vaxie
Geplaatst: 23-03-13 16:13
Het laatste wat ik heb gebakken is deze brownie in een siliconen vorm van de ikea. Ik was echt bang dat het enorm zou gaan plakken, maar dat viel echt reuuuze tegen! (Hij is wel een béétje donker, dat scheelt vast ook wel een beetje haha maar vanbinnen gelukkig nog wel klef.)
Nu heb ik jammer genoeg niet zoveel tijd om dingen te bakken ivm school, maar ik wil binnenkort een mud-cake gaan maken. Wel heel veel werk, maar hij ziet er zo lekker uit!
FuGeLiCu
Geplaatst: 24-03-13 12:33
SpikkelFire schreef:
We hebben nog een zakje met gedroogde staan, maar verse zijn lekkerder
Dan denk ik dat ik het met de diepvries variant ga proberen. SF, jij maakt ook vaker grote hoeveelheden cc's, maak je dan al het beslag in 1x? Moet volgend weekend 24 maken, gaat in 2x in de oven, dan kan ik het beslag wel in 1x maken al toch?
Hebben ze miss te dicht onder het grillding in de oven gestaan? Ookal heb ik die uit staan, die wordt wel wat warm en om die reden moet ik mn vorm draaien.
Laurabram
Geplaatst: 24-03-13 12:59
Die brownie ziet er heerlijk uit.
Moet je die cranberries dan eerst wellen SF? Of doe je ze er droog in?
Ik heb een keer per ongeluk te veel beslag gemaakt voor cupcakes. Ik heb ze toen wel allemaal gebakken en een deel in de vriezer gedaan. Best handig aks de kids een keer zin hebben om cakejes te versieren, hoef ik niet perse te bakken.
Hier staat een frambozen choco cake in de oven. Ik moet alleen echt een grotere cakevorm. Bijkomend voordeel dat ik nog wel beslag over had voor een paar cupcakes.
De foto's hier boven heb ik afgelopen week gemaakt voor een babyshower van een vriendin van me. Vond het best spannend.... had nog maar 1 keer vaker een buiktaart gemaakt.... maar vind t best goed gelukt, en iedereen was positief!
Dit is de eerste buiktaart die ik heb gemaakt
BelgenGek
Geplaatst: 26-03-13 14:08
ik heb iets Onweerstaanbaar Lekkers gemaakt, wat jullie echt moeten proberen, is Heel makkelijk te maken ook. Chocolade Pindakaasblokjes
Ben nog ff met mn site bezig maar het is zo te zien op : 10taart.weebly.com
Heb het echt SUPER druk met werken, dus geen tijd om te bakken of überhaupt hier te reageren. Maar ik ga dit paasweekend eindelijk eens de kaneelbroodjes maken!
Oe lekker mara! Wij zijn écht fan van de kaneelbroodjes! Ik weet niet voor hoeveel personen je wilt bakken, maar met het volledige beslag krijg je echt mega veel broodjes.
qwerty14
Geplaatst: 29-03-13 16:51
Ik heb gemberkoekjes gemaakt. Mijn vader is helemaal verzot op gember, dus waar maar gember in zit eet hij bijna nonstop van. Ze zijn heel lekker geworden! Als iemand het recept wil kan je me wel een PB'tje sturen. Ik heb ook nog paascupcakes gemaakt. Daar zal ik ook nog een foto van plaatsen. Ik weet nog niet wanneer. Groetjes, Hanny