Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:Jans schreef:Tegenver het station in eindhoven, fuso heet het geloof ik. Klein zaakje, supersushi!
Is dat een nieuwe? Want eerst zat daar soho, en toen ik er laatst langsreed viel me dat dus op. Vroeg me af of het echt een andere was of dat soho gewoon een nieuwe naam heeft gekregen.
Amaryllis schreef:Ik vond Shabu Nijmegen een tegenvaller. Producten leken niet echt vers, heb ook nigri's met tonijn terug laten sturen omdat de kleur gewoon echt ranzig was. Veel was ook gevuld met bijvoorbeeld zalmsalade, terwijl er zalm op de kaart stond. Noem het zeikerig, maar ik vind dat gewoon niet lekker.
Bediening was chaotisch, er liepen mensen enkel zaken uit te serveren zonder enige binding met de gasten. Ik heb dan liever dat het wat langer duurt en je een vast iemand aan je tafel hebt. Maar goed, weer wat geleerdVolgende keer gewoon weer naar Ask de Chef in Arnhem
Anc schreef:Je kan parkeren net buiten de stad, in het Transferium Westerhaven.
Dan betaal je € 4 voor de hele dag parkeren en mag je met 5 personen met de tram naar het centrum.
Tram doet er ongeveer 10 min over en gaat elke 7 minuten.
Anc schreef:Ik zat al heel hard te denken waar in godsnaam de Mac zat bij de V&D