Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
branka16 schreef:Kijk maar es op mijn site, aan of opmerkingen zijn zeer welkom.
Falona schreef:Valt best mee hoor. Persoonlijk zou ik het eerst een paar keer met een handmixer doen, zo'n keukenmachine kan je altijd nog aanschaffen. Is een hoop geld als je er na 3 taarten alweer de brui aan zou geven
Ik heb de Kenwood MX271. Dezelfde als Rinske, maar dan een ander kleurtje. Ik heb er toen volgens mij 25 euro meer voor betaald, dat was de goedkoopte die ik toen kon vinden.
Enne Rinske, ik me leien dat mijn T1 straks ook maar half zo mooi is als die van jou
Rinske schreef:branka16 schreef:Kijk maar es op mijn site, aan of opmerkingen zijn zeer welkom.
Mag ik dan heel eerlijk zijn? Ik zou nog geen taarten verkopen als ik jou was. Ik bedoel het niet gemeen, maar je taarten zijn nog niet strak en netjes bekleed, ik vind dat iemand dat toch wel minstens goed voor elkaar moet hebben wil hij ze verkopen/er een website over maken.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik vraag trouwens 2,50 p.p. Wat duurder dan de meesten hier, maar ik moet er ook btw over afdragen + mijn bedrijfje levend houden.
Rinske schreef:Hoho, ik wilde geen zomer hoor, vond het weer wel prima. Ok, iets minder regen mocht, maar de temperatuur was heerlijk
.