Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Douce schreef:Ik kom er net achter dat er kleur en glansstoffen in mijn vitamine b pillen zit. Waar zijn die nou weer voor nodig pff. Zag dat er ook lactose in zat. Gister in de hema waren de b12 pillen ook alleen geschikt voor vegetariërs niet voor veganisten.
Hoe houden veganisten hun b12 op peil? (Of ben ik de enige die best snel een tekort heeft?)
Gelukkig voel ik me 'kip'lekker
ben bang voor de waarheid.
Ik wil de robuuste koeken van Time Out (jeweetwel, van die groot uitgevallen chocolate chip cookies, maar dan zonder stukjes dier) meergranenbollen met speculoos en hazelnootpasta en chocopasta, soja-ijs, caramel fudge van de biowinkel, plakken rijstmelkchocolade, soja-macchiato, aardbeien met suiker, zure matten, nog meer chocolade en...
maar op deze manier is het heel fijn.
Dus ik heb lekker stokbrood met satésaus gegeten de hele avond. Toen al het echte vlees op was, bleek dat mijn 2 pakjes de hele tijd onder alle dozen vlees hadden gelegen. Tja, daar had ik aan het eind van de avond niks meer aan
Ik mocht het mee naar huis nemen
Foutje! Magrathea schreef:Ik ben er daarnet ineens achter gekomen dat er blijkbaar een biologische supermarkt in Delft zit, om de hoek van de Albert heijn waar ik normaal heen ga

Douce schreef:NatasjavE schreef:1 potje gedroogde morieljes is 18 euro....
...maar zooooooo lekker.
Dit was het punt waarop ik moest googlen. Redelijk zeldzaam dus, vandaar. Wat maakt het zo lekker?
hihi, fiets daar echt heel vaak langs