zo voor de eerste keer, vond ik ze wel geslaagd..

Hieronder het resultaat. Die met bloemen was voor mijn zusje, en die was erg blij mee. Hij smaakte trouwens ook erg goed.

Deze is niet zo mooi...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YIRCVQLI.jpg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Leuk gedaan Tequilla!
Vraag:
Ik heb gewone, zeg maar: merkloze, metalen en plastic spuitmondjes. Passen die ook op zo'n Adapter die je aan (plastic) spuitzakken kan maken? Welke moet ik daar precies voor nemen??
Chantaltje23 schreef:Chantaltje23 schreef:vraagje
als ik chocolade biscuit wil maken... kan ik dan ook gewoon cacao erin doen bij me biscuitmix???
zo ja hoeveel cacao
Patriesja schreef:samantha5 schreef:Heel hard zoeken in de speelgoedwinkel. Uiteindelijk heb ik dora en boots bij de Kruidvat gekocht. Liep er toevallig tegen aan. De taart was (veel) te groot. De onderkant is nog volledig over en gaat morgen mee naar werk. We hadden een hoop mensen die geen taart wilde hebben. Je hebt altijd lijners. Ik denk dat deze taart wel groot genoeg is voor 55 mensen.
Jammer dat we geen SB meeting haddenDan was het vast wel op gekomen !!
Sinelia schreef:Iemand trouwens tips om geen klontjes in de botercreme te krijgen?
Valina schreef:Sinelia schreef:Iemand trouwens tips om geen klontjes in de botercreme te krijgen?
Ik krijg in het geheel geen klontjes moet ik zeggen.
Maar wat ik wel doe, is de boter 's morgens al uit de koelkast leggen, dus die is al zo'n beetje vloeibaar op hem moment dat ik hem ga verwerken.
Misschien dat dat wat scheelt?