Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:MamaMiesje schreef:Ik denk dat ik de volgende keer eens biscuit met roomkaas ga mengen, dat maakt het geheel minder zoet
Ik vind de combi taart en kaas nog zo apartHeb het dus ook nog niet uitgeprobeerd. Smaakt het dan niet naar kaas?
wereld schreef:Jaaa we waren een tijdje bezig met een kindje maken, wou niet zo vlotten... En hoe meer je er naar uit kijkt en er op wacht, hoe frustrerender dat het wordt.. Maar net voordat we naar de dokter zouden gaan wat we ons voorgenomen hadden was het raak!!!
Polivy schreef:wereld schreef:Jaaa we waren een tijdje bezig met een kindje maken, wou niet zo vlotten... En hoe meer je er naar uit kijkt en er op wacht, hoe frustrerender dat het wordt.. Maar net voordat we naar de dokter zouden gaan wat we ons voorgenomen hadden was het raak!!!
Wow, wat geweldig zeg! Gefeliciteerd! Ken hetzelfde verhaal van mijn zus en zwager en die verwachten in februari hun eerste kindje. Kan me indenken hoe blij je bent. Hoe ver ben je? Ik wens jullie echt alle geluk toe en een hele fijne zwangerschap!
(en een prachtige taart zeg!)