Ja, ze zijn echt ontzettend duur.. ze hebben het ook duurder gemaakt dan nodig is Tenminste, ze hadden het van ander materiaal kunnen maken. Maar zodra je 'm in je handen hebt, begrijp je waarom hij €29,00 is.
Jeetje... dat is wel een bijzonder grote bestelling Ik ga morgen denk ik weer een bestellinkje doen, gewoon de nodige dingen (fondant, biscuitmix en botercreme mix, en nog wat erbij), anders zit ik ook weer aan de 70 euro dat vind ik al veel Maargoed... jullie zijn er natuurlijk veel meer mee bezig dan ik eens in de zoveel tijd
Besef je wel dat 5 kilo botercreme heel erg veel is, aangezien je zo'n 100 gram per taart gebruikt. Nu maak jij wel veel taarten, maar toch
Kinke
Geplaatst: 23-08-10 07:53
Mayo schreef:
Ik.smeer niet af met slagroom, dan smelt de marsepein.
Ik weet het inmiddels. Baal er wel van, bij de workshop werd ons dat verteld nl. en in het boek staat het ook en zelfs in de teleac cursus zegt ze dit. Ik nam dus aan dat je dmv een flinke hoeveelheid klopfix dit wel kon doen
Jeetje Jaime wat een lijst! Maarja jij hebt dan ook wel hele grote opdrachten!
Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan botercreme met bastogne en chocpasta om mee af te smeren. Wel weer een klein taartje gemaakt omdat het al weer even geleden was. Werd hartelijk ontvangen door vriendje natuurlijk De natte vlekjes zijn water...
Ik ga zo ook eerst maar eens even een bestelling plaatsen.. maar een kleintje
esther82
Geplaatst: 23-08-10 10:04
Ha meiden, jullie zijn enorm inspirerend! Volgende week wil ik cupcakes maken en bekleden en ik ben me een beetje aan het inlezen. Nu dacht ik eraan om de cupcakes naar het recept van Nigella te maken (via Leukste Taarten). Heeft iemand daar ervaring mee?
En ik lees dat je ook kunt mixen/mengen met een gewone keukenmachine. Die heb ik wel, maar welke hulpstukken moet ik dan inschakelen?
Kinke wat raar dat ze dat niet gezegt hebben op je workshop. Zonde hoor. Maar ja dat je dat weet komt het wast goed
esther82
Geplaatst: 23-08-10 10:14
MamaMiesje schreef:
De gardes
Aha! Vanavond het keukenkastjes maar eens induiken dan, ze zullen er ongetwijfeld zijn maar waar.....
Iemand wel eens de cupcakes van Nigella gemaakt? Gegarandeerd succes? Kun je ze ook maken met gewone cakemix?
Thomas
Geplaatst: 23-08-10 10:14
@Esther. Heb er geen ervaring mee, maar kijk wel altijd het progamma van Nigella. En ze wil alles zo makkelijk mogelijk. Al haar andere dingen zien er ook altijd heerlijk uit, dus ik denk die cupcakes vast ook wel!