? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Dat paardje vind ik heel erg leuk, ga ik ook maken met de verjaardag van mn paard.. had hem al vaker langs zien komen op het taartenforum en opgeslagen
Klinkt goed die chocoladeslagroom! Uit een bus of zelf gemaakt? Mayo schreef:Jaffel yepsIk had de eer
Wereld, geen flauw idee, wel vergeleken bij Blue Band margarineDeze kocht ik en hij smaakte, dus ik heb het er maar bij gehouden
Soms neem ik eens een eigen merk mee. Maar meestal heb ik toch Patidess of vanille aroma door de BC, dus dan is het sowieso al anders
Moet je die eens met Toblerone proberen of met Bon Bon Bloc

en een aanslag voor je tanden, en de portemonnee
in deze taart wil ik mijn tanden wel zetten ziet er goed uit! 
Dus vandaag begonnen met mijn biscuit! Maar hij kwam eerst super omhoog tot ik bedacht dat de graden die aangegeven stonden niet voor de heteluchtoven golden
En die heb ik dus
Dus ik de temperatuur naar beneden gedaan en toen zei die 'plop' en zakte in tot maatje nul
Maar goed nu nieuw gemaakt en staat nu in de oven! Alleen heb dus een redelijk laag maar wel goed gaar biscuit over! Heb hem een keer doormidden! Maarja wat nu? Heb niet genoeg marsepein voor beide dus had bedacht hem in stukjes te maken en vanavond mee te nemen als ik de bar moet doen! Maar wat doe ik erop? Heb nog een pakje slagroom staan en klopfix. Maar ook nog icing!! Kan ik daar wat mee doen? Wordt dat hard ofzo? Iemand een tip?
Ben benieuwd! Gooi er morgen wel slagroom in en deel het wel uit
Icing is volgens mij gewoon de engelse benaming voor suikerpasta en wordt inderdaad hard. Succes!
. Heb in de tussentijd nog wel een hoop cc's gemaakt.. die foto's zal ik nog even plaatsen.
.. De serveerster kon wel vertellen dat hij in ieder geval creme fraiche gebruikt (dat was het enige wat ze wist).. Heeft iemand anders hier misschien een idee hoe ik het beste vanillesaus kan maken?