jaimelatarte.nlin het frans: ik hou van taart En er zit mijn naam in verwerkt, maar heb toch liever nederlands of engels.. das wat makkelijker
Jaime_ schreef:jaimelatarte.nlin het frans: ik hou van taart En er zit mijn naam in verwerkt, maar heb toch liever nederlands of engels.. das wat makkelijker Hij is wel leuk!
Jaime_ schreef:jaimelatarte.nlin het frans: ik hou van taart En er zit mijn naam in verwerkt, maar heb toch liever nederlands of engels.. das wat makkelijker Heel mooi!
oh http://www.piece-of-cake.nl bestaat al en is een kledingwinkel. Niet handig dan denk ik om de versie zonder streepjes aan te gaan...
grr.. word een beetje irritant van paypal. Nu moet ik een nieuwe account aan gaan maken met een nederlands adres om mijn nederlands bankrekening te kunnen gebruiken!!
hey mayo mag ik bake your cake ook voor mezelf gebruiken?is miss niet heel origineel maar wel pakkend
Jaime die is gaaaf! Jaimelatorte ofzo En dan moet je gewoon bij vistaprint ffies 500 gratis visitekaartjes bestellen en dan deel je die gewoon uit!
Ooooooooooooo Jaffel, kan zelluf heel goedtaarten maken HeppieKeek zo vind ik hem ook wel grappig!Leuke pakkende naam Jaffel