Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen wat beter mijn handjes gebruiken
Hihihi... Maar dat gaat wel lukken, want hebben laatst ook kaarsjes zitten boetseren en dat ging hartstikke goed. Creatief worden we wel
Trusten dames!
(hoe leukste figuurtjes te boetseren etc). Maar om vier uur vielen toen toch echt de luiken dicht
(en heb als jong ding van 23 zonder relatie, kids of wat ook, natuurlijk het voorrecht om wat uit te slapen dus om half elf werd ik wakker, dus dat compenseert een klein beetje
)
(had even stiekem in je profiel gespiekt en zag dat je al wat wondertjes op de wereld hebt gezet, dus ging er gemakshalve maar vanuit dat zo uitslapen luxe is met kinderen
)
Tot nu toe nog maar 1 hoor, maar ik ben druk doende met nr 2
Bij nadere bestudering bleek dat je nichtje te zijn
(toch?
)
). 
(maar een plaatje of niet, wel echt een schatje. Verrek, ik heb dus eigenlijk wel een kind
Mijn lieve poezelbeest
Al 15 jaar bij me.
Maar die laat me wel altijd lekker uitslapen
) 

) MootjeH schreef:gingerbread house?
) Maar bedankt voor je antwoord, dat zocht ik idd! 
Mayo schreef:imd schreef:Ik heb nu net voor het eerst chocoladebiscuit binnen gekregen, ben erg benieuwd naar hoe dat smaakt, dus binnenkort maar eens een simpele taart maken
Hou er rekening mee dat chocoladebiscuit hele andere verhoudingen heeft als gewone biscuit.
Stel je hebt voor een gewone biscuit volgens de tabel 3 eieren nodig, dan houd je voor chocoladebiscuit 3 eieren aan, maar dan per ei 82,5 gram biscuit en per ei 19 ml water, dus in dit geval 3x82,5 gram biscuit en 3x19ml water. Heb je 5 eieren nodig volgens de tabel, dan vermenigvuldig je de 82,5 gram biscuit en de 19 ml water x 5. Hoop dat het duidelijk is zo?
Bij mij moet chocoladebiscuit trouwens +/- 10/15 minuten langer in de oven als gewone biscuit.
Katja schreef:Ik kwam deze online tegen en wilde hem even hier delen:
[img]http://epicute.com/wp-content/uploads/2009/12/cute-food-panda-cupcakes.jpg[/i
Hahaha...

benangelique schreef:dorie, is mijn smoother gesneuveld... hoe dat nou kan? zit een hele barst in! dat wordt nog een truc om mijn boltaart goed glad te krijgen...