dat gaat niet..ik moet rond die tyd de taxi al op weer.. en dan is sinasappel pellen niet makkelijk, en helaas ben ik allergies voor appels..anders was het makkelijker...
Armaris
Geplaatst: 19-07-09 21:02
Kan er iemand me een schop onder mijn kont geven? Zit ff in een dip
ik heb van half 11 tot 3uur de tyd om naar mn perdje te gaan en/of huiswerk te doen (poetsen) als ik om 5 voor 3 trg kom van knol, lukt het gewoon niet om nog naast t wassen en omkleden netjes fruit te eten, tenzij ik het de taxi mee kan opnemen, en tjah..dat geld niet voor een bakje fruit.dat kan ik niet maken natuurlijk he.
en eerder van knol trg..nee...het is allemala al zo kort... ik wil wel graag iets verzinnen erop hoor..begrijp me niet verkeerd. handicap is dat ik allergies ben voor appels...das makkelijker...die kluif je af en mik de klokhuis in de berm ergens..vogels ook blij hihi
kan wel eens uitproberen of het lukt net voor t avondeten ofzo...dan koken..en dan pas eten...dan is sinasappel weer wel wat gezakt... ?
bicci
Geplaatst: 19-07-09 21:11
Armaris schreef:
Even ruzie met vriendlief en balen met mijn enkel
ruzie is vreselijk, kan er ook zo door van mn stuk zijn... vooral als je het gevoel hebt met hem niet te kunnen praten... heel frustrerend...ken het gevoel van bij mn ex nog zo goed. roon kan ik over t algemeen goed mee praten..dat scheelt..
Dankje wel ellen Ik zou eerlijk gezegd wel met iemand willen praten maar heb het lef niet of denk dat ik me aandring Noor, tuurlijk mag je terugkomen, dankjewel
Hey meiden ben vroeger terug (3 weken te vroeg) het was zo slecht dat dit echt een goede beslissing is. En lang leven de gastric bypass ben zelfs na al het dwangeten niet aangekomen hoe het mogelijk is snap ik niet maar ben blij.
Voor de rest lang heet het leed dat gb heet, mijn buik doet al een week super veel zeer en krijg constant misselijkheid aanvallen (paulien heeft het al eens gezien) en ik ben net 7 maand zwanger .....
En nu bijlezen want ik ben zo benieuwd naar jullie
ukje
Geplaatst: 19-07-09 21:19
Ellen, het gaat goed met mij lekker van mijn welverdiende rust aan het genieten . Alleen met eten gaat het niet zo goed mijn gewicht zakt nog niet bepaald maar krijg het wel weer steeds beter onder controle. Dus maar hopen dat ik niet weer een terugval krijg nu tijdens mijn examen jaar.