[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:03

angeliqeu, jeetje meis!!! wat een enorme rot streek!! Stoom uit je oren
meid dat is vast der eerste reactie, even rustig met der om de tafel gaan zo snel mogelijk en erover praten! komt vast helemaal goed, niet teveel zorgen maken kan je er op het moment niet bij hebben Ach gut Ach gut

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:05

Dat is echt heel banketstaaf van die meelezer! Snap wel dat Mireille het niet leuk vind het niet als eerst te horen misschien, maar je was gewoon ook heel erg aan het twijfelen dan mag je toch wel je verhaal doen.. Maar ze heeft dan ook gelezen idd hoe moeilijk je het er mee hebt, en dat het ook geen beslissing is die je van de een op de andere dag maakt! Ik hoop dat je d'r snel te pakken krijgt.
Laatst bijgewerkt door Pivanti op 24-11-08 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:09

Angelique, wat een poedersuiker zeg van diegene!!!!! Boos! Verdrietig Nou ja hoe kun je????

RichardOpa, ik vind je dag netjes Lachen

Ellen, ik heb je berichtje gelezen. Ik antwoord nog Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:10

het is niet fair om het eerst aan jullie te melden, maar jullie zijn mijn paarden-maatjes na 1,5 jaar in dit topic.
wilde ook met jullie even sparren. eerst mijn eigen verhaal duidelijk krijgen voordat ik ermee naar mirella zou gaan.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:14

ik snap het best dat je het hier eerst even gespuid hebt hoor, Angelique! het is toch moeilijke beslissing en je wilt toch ook gewoon evne je verhaal kwijt, misschien andermans mening horen?
Als je dat aan Mirella uitlegt (zodra je dr te pakken krijgt) dan moet ze dat toch wel snappen?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:16

Als het iemand uit het topic zelf zou zijn dan moet diegene Mirella wel kennen en wie zou dat dan kunnen zijn..
Ik vind het in ieder geval heel vervelend voor je Angelique, gadsie zeg! Dikke knuffel voor jou! Kusje

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:17

ik hoop dat ze het begrijpt. misschien vindt ze het wel heel onvolwassen van me. ik weet het niet.
misschien is het ook wel onvolwassen van me om eerst te spuien op een forum ipv het direct met de betrokkenen op te nemen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:18

Pff jullie gaan hard!

Angelique, wat een ontzettende rotstreek zeg. Je hebt hier duidelijk te kennen gegeven dat je het haar snel wilde vertellen, maar dat je het het o zo moeilijk vind. Wat echt begrijpelijk is.

@ De stille meelezer: Je zal nu allicht ook meelezen. Als je de 'ballen' hebt om zoiets rond te bezuinen, heb dan ook het lef er hier in het topic zelf wat van te zeggen. Ik vind het namelijk behoorlijk achterbaks....
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 24-11-08 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:20

Nou dat vind ik niet.. Je wilde het kwijt omdat je er nog over na moest denken, je twijfelde nog.
Dan is het toch heel logisch dat je het eerst even aan een paar 'buitenstaanders' kwijt doet, ik vind dat althans heel logisch. Mirella kijkt er heel anders tegenaan en had je waarschijnlijk ook een andere reactie gegeven dan wij. Als het echt een goede vriendin is dan begrijpt ze je actie ook, ookal doet het haar pijn, ze zou wel begrijpen waarom je het eerst zo kwijt hebt gedaan. Lachen

En voor de meelezer.. wat een achterbakse rotstreek.. Boos!
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 24-11-08 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

je kan het ook zien als een mening van anderen vragen om je beslissing weloverwogen te kunnen nemen.

Maar denk dat je er toch eerst met Mirella zelf over moet praten, want nu zit je jezelf volgens mij helemala op te fokken en verwijten te maken die imo niet helemaal terecht zijn en daar schiet je ook niets mee op Ach gut (snap het wel hoor, zou in jouw geval waars. hetzelfde doen)

SannevdM

Blinnii schreef:
Nou dat vind ik niet.. Je wilde het kwijt omdat je er nog over na moest denken, je twijfelde nog.
Dan is het toch heel logisch dat je het eerst even aan een paar 'buitenstaanders' kwijt doet, ik vind dat althans heel logisch. Mirella kijkt er heel anders tegenaan en had je waarschijnlijk ook een andere reactie gegeven dan wij.
Als het echt een goede vriendin is dan begrijpt ze je actie ook, ookal doet het haar pijn, ze zou wel begrijpen waarom je het eerst zo kwijt hebt gedaan. Lachen

Precies.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:23

heb gillende koppijn inmiddels en moet ook nog vergaderen vanmiddag. ga maar kijken of ik die kan skippen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:25

Bleh, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Hopelijk vat ze het goed op en komen jullie er samen uit. Ze zal ook wel begrijpen dat het voor jou niet makkelijk is om met rijden te stoppen.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:25

Ooh meid, rustig aan hè een beetje. Neem anders even een aspirientje. Ach gut

Aan wat voor klas geef jij nu eigenlijk les, dat vraag ik me al heel lang af. Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:29

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:29

VSO: voortgezet speciaal onderwijs aan 12 tot 20-jarigen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:30

pff das nog best heftig ook waarschijnlijk...rustig aan he meis Ach gut

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:31

mirella smst net: ze geeft aan dat ze zo gekwetst is dat ze me voorlopig niet hoeft te spreken of te zien en dat ze noob voortaan wel verder doet

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:33

meid rustig aan doen, probeer je gedachten wat te verzetten. ga zo snel mogelijk met Mirella om de tafel en dan komt het wel goed zelf rustig blijven! je kan het meis, kop op!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:34

Ba; lekker bruut kan je ook geen afscheid nemen van noob. ik weet hoe irri het is dat je berichten specifiek gelezen worden.

Ik ga met sanne mee vindt het namelijk ook een behoorlijke rotstreek van je (meelezer) hoe zou je het zelf vinden als het jouw overkomt Boos!
Laatst bijgewerkt door ukje op 24-11-08 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:36

benangelique schreef:
mirella smst net: ze geeft aan dat ze zo gekwetst is dat ze me voorlopig niet hoeft te spreken of te zien en dat ze noob voortaan wel verder doet

Meissie toch...
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo k.ut voor je.

Ze draait misschien wel bij. Ze is vast geschrokken door het nieuws en het moet bezinken..

Kan je anders niet alles wat je hier hebt getypt etc, naar haar door mailen. Dat leest ze vast wel. Misschien gaat ze je dan begrijpen.

En ga je nou niet schuldig voelen. Jij kan er niks aan doen. Je hebt je goed recht om advies te vragen en dit te delen met 'buitenstaanders.' Jij kon toch ook niet weten dat zij hier zou meelezen, of ws. in die geval een stille meelezer dit haar getipt heeft.

Hele hele dikke knuffel voor jou! *knuf*

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:43

ukje schreef:
Ba; lekker bruut kan je ook geen afscheid nemen van noob. ik weet hoe irri het is dat je berichten specifiek gelezen worden.

Ik ga met sanne mee vindt het namelijk ook een behoorlijke rotstreek van je (meelezer) hoe zou je het zelf vinden als het jouw overkomt Boos!

ik moet daar sowieso heen omdat al mijn spullen daar nog liggen. maar dat is wel het minst belangrijke voor nu. wil gewoon met mijn dinnetje praten

xingridx

benangelique schreef:

weet even niet wat ik hierop moet zeggen, dit is zó hard Ach gut
Hele dikke knuf, meis Ach gut

Blinnii

benangelique schreef:
VSO: voortgezet speciaal onderwijs aan 12 tot 20-jarigen

En geef je dan gewoon één vak net zoals op de gewone middelbare, of gaat dat daar anders? Lachen

Ik ga met Sanne mee, vind het ook bruut van haar om zo te reageren.. Verward
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat iemand bewust gaat stoken en je moest gewoon je verhaal kwijt. Je wilt zo'n beslissing toch alleen aan haar mededelen als je het honderd procent zéker weet.. Nu wist je dat gewoon nog niet en heb je advies gevraagd, advies om te weten of jij het nu zo slecht zag of dat je toch groot gelijk had. Niks mis mee dus Angelique! Ach gut

Vind haar reactie ook een beetje sneu, zeker omdat ze je in eerste instantie zou gaan helpen met Noob omdat je dit al voorzien had, toen kon het niet en nu zal ze hem wel zelf doen.. Ik hoop dat jullie er toch gewoon samen op een goede manier uitkomen en eerlijk gezegd heb ik daar ook alle vertrouwen in. Ze gaat vast wel inzien dat jij het ook vanuit goede bedoelingen hebt gedaan en niet om haar voor het blok te zetten of om haar voorbij te lopen.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:54

Komt net een buurman.. Die wist dat ik 2 mountainbikes heb, en of ik er niet 1 wil verkopen en wat ik er dan voor zou willen Nagelbijten / Gniffelen Die ene fiets ik nog wel es op, die andere al zeker een jaar niet op gefietst, en is zowiezo nog zo goed als nieuw.. Maja het is dan wél weer een buur en als ik die fiets zou verkopen normaal zou ik er wel een nette prijs voor willen omdat ie gewoon echt zo goed als nieuw is.. Maar in dit geval ben ik bang dat het dan een 'vriendenprijsje' moet zijn.. Ernstig dilemma Scheve mond