meid dat is vast der eerste reactie, even rustig met der om de tafel gaan zo snel mogelijk en erover praten! komt vast helemaal goed, niet teveel zorgen maken kan je er op het moment niet bij hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blinnii schreef:Nou dat vind ik niet.. Je wilde het kwijt omdat je er nog over na moest denken, je twijfelde nog.
Dan is het toch heel logisch dat je het eerst even aan een paar 'buitenstaanders' kwijt doet, ik vind dat althans heel logisch. Mirella kijkt er heel anders tegenaan en had je waarschijnlijk ook een andere reactie gegeven dan wij.
Als het echt een goede vriendin is dan begrijpt ze je actie ook, ookal doet het haar pijn, ze zou wel begrijpen waarom je het eerst zo kwijt hebt gedaan.
benangelique schreef:mirella smst net: ze geeft aan dat ze zo gekwetst is dat ze me voorlopig niet hoeft te spreken of te zien en dat ze noob voortaan wel verder doet
ukje schreef:Ba; lekker bruut kan je ook geen afscheid nemen van noob. ik weet hoe irri het is dat je berichten specifiek gelezen worden.
Ik ga met sanne mee vindt het namelijk ook een behoorlijke rotstreek van je (meelezer) hoe zou je het zelf vinden als het jouw overkomt
benangelique schreef:mirella smst net: ze geeft aan dat ze zo gekwetst is dat ze me voorlopig niet hoeft te spreken of te zien en dat ze noob voortaan wel verder doet
benangelique schreef:VSO: voortgezet speciaal onderwijs aan 12 tot 20-jarigen