gedaan

buurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Downhill schreef:Monique1985 schreef:Mijn huis is in elkaar gestort en alles is kapot
Sorry dat ik moet lachen Monique..... Maar we zijn nu een dagje verder dus misschien wil je nu vertellen wat er mis is gegaan?
En misschien was de SMAAK wel lekker van het huis?![]()
![]()
Ik heb het even van jou gevolgd en dacht nog bij mijzelf: dat wordt een echt project want het is niet makkelijk om een huis te bakken....![]()
Ga je het wel weer een keer opnieuw proberen, of durf je dat niet meer? Van fouten leert men en je weet nu waar je de volgende keer op moet letten. En maak je dan ook foto's als je er weer 1 gaat maken?
benangelique schreef:flower, ik heb de workshop gedaan bij marianne in het westland. vanaf leiden ben je er helemaal snel, het is namelijk in 's gravenzande.
als je een keer gaat, geef maar een brul dan maken we er een mini-meeting van!
http://workshops.deleukstetaarten.nl/
Mocca schreef:Bobbonblocvulling is heel simpel.
250 ml slagroom langzaam verwarmen in een pannetje. Bonbonbloc in stukjes erbij en al roerend laten smelten. Daarna pannetje van het vuur en laten afkoelen. Zakje klopfix erdoor en kloppen zoals normale slagroom. Klaar!
Mocca schreef:Bobbonblocvulling is heel simpel.
250 ml slagroom langzaam verwarmen in een pannetje. Bonbonbloc in stukjes erbij en al roerend laten smelten. Daarna pannetje van het vuur en laten afkoelen. Zakje klopfix erdoor en kloppen zoals normale slagroom. Klaar!