gedaan
? Ben benieuwd ! We wonen namelijk in de buurt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? Ben benieuwd ! We wonen namelijk in de
Downhill schreef:Monique1985 schreef:Mijn huis is in elkaar gestort en alles is kapot
Sorry dat ik moet lachen Monique..... Maar we zijn nu een dagje verder dus misschien wil je nu vertellen wat er mis is gegaan?
En misschien was de SMAAK wel lekker van het huis?![]()
![]()
Ik heb het even van jou gevolgd en dacht nog bij mijzelf: dat wordt een echt project want het is niet makkelijk om een huis te bakken....![]()
Ga je het wel weer een keer opnieuw proberen, of durf je dat niet meer? Van fouten leert men en je weet nu waar je de volgende keer op moet letten. En maak je dan ook foto's als je er weer 1 gaat maken?
!
!
Mijn eerste Boltaartje is gelukt
hij is roze met zwarte bloemen
en bon bon block vulling afgesmeerd met witte pasta
benangelique schreef:flower, ik heb de workshop gedaan bij marianne in het westland. vanaf leiden ben je er helemaal snel, het is namelijk in 's gravenzande.
als je een keer gaat, geef maar een brul dan maken we er een mini-meeting van!
http://workshops.deleukstetaarten.nl/

?
Op 5 december op Sinterklaasavond dus maar weer aan de slag gegaan met dit leger van sneeuwpoppen als resultaat;

Mocca schreef:Bobbonblocvulling is heel simpel.
250 ml slagroom langzaam verwarmen in een pannetje. Bonbonbloc in stukjes erbij en al roerend laten smelten. Daarna pannetje van het vuur en laten afkoelen. Zakje klopfix erdoor en kloppen zoals normale slagroom. Klaar!
Mocca schreef:Bobbonblocvulling is heel simpel.
250 ml slagroom langzaam verwarmen in een pannetje. Bonbonbloc in stukjes erbij en al roerend laten smelten. Daarna pannetje van het vuur en laten afkoelen. Zakje klopfix erdoor en kloppen zoals normale slagroom. Klaar!
)
(aangezien ik een ik-verdraag-geen-botercreme probeleempje heb
) Gooi je dan 1 zo'n hele verpakking BBB op 250 ml slagroom? Uit zo'n pakje neem ik aan? Koop je klopfix gewoon bij de supermarkt? En heb je bij die vulling dan geen dijkje nodig? Sorry voor al mijn vragen weer
Moet je even kijken op www.deleukstetaarten.nl en dan bij recepten-vullingen 

Pure koppigheid dus. Maar moest wel meegeven nu haha.
Ben benieuwd... Maar wat je uiteindelijk overhoud aan MMF is toch niet zo kleverig meer hoop ik?
Die heeft ze. En ik weet niet waar je woont, maar kaufland in duitsland heeft ze ook. Kan je in elk geval stoppen met zoeken.