Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Scarlet_ schreef:Mnee, mijn moeder wel vaak, maar het probleem daarbij is dat je geen gezond eetpatroon aanleert, waardoor je vaak weer terug valt in je oude, dat waardoor je aangekomen bent.

Of ik bewaar het tot vanavond.

Haha maar goed, het is weekend zullen we maar zeggen

Ging best lekker
__l__ schreef:_Scarlet_ schreef:Mnee, mijn moeder wel vaak, maar het probleem daarbij is dat je geen gezond eetpatroon aanleert, waardoor je vaak weer terug valt in je oude, dat waardoor je aangekomen bent.
Dat hoeft niet, je kunt het ook als ondersteunig gebruiken, en dus wel een goed en gezond eetpatroon handhaven in combinatie met sporten.
Dat lijkt me iig beter dan crashdieten.

Oja, en in de stad nog een ijsje 
) Een maaltijdsalade met kip en wat fruit en tomaat en komkommer gegeten, zat beetje stokbrood bij en we hebben nog wat patatjes besteld, als toetje aardbeien met bolletje vanille ijs. Maar goed ikbekijk het zo het had erger gekund als ik bijvoorbeeld sate had genomen

En dat is 'verplicht' iedere dag, ga samen met mijn vriend, dus dan doe ik het tenminste 
dus niet veel gegeten. Was erg leuk! lekker buitenrit gemaakt.
Zolang je het bakt in niet te vette olie is het goed volgens mij.
ben weer opgelucht, ik dacht juist dat ei niet zo goed voor je was maar als er niet te veel vet in zit...
nee we hebben m in een beetje olijfolie gebakken. Dat is toch een van de betere vetten? Tenminste dat denk ik altijd.
Ik vind trouwens wel dat je erg gezond en goed eet., alleen weinig zuivel verder is dat zo wel goed volgens mij. Ja je kon beter ontbijten, maar wanneer je laat uit bed bent heeft dat niet zoveel nut meer 
Of je nu om 8 uur wakker bent of om 12 uur. Je hebt ook minder nodig als je minder lang wakker bent toch?