Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

keshia

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 14:57

ooh dat gaat lekker dan sizzy.. .haha ik dacht eventjes ooh sizzy is dizzy.. * beetje melig.* ik zit ook al met een kan water voor mijn neus.. maar ben zo verslaafd aan ijsthee... echt erg!!!
groetjes keshia

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 20:20

IJsthee is lekker met deze hitte ja Lachen

Net sla gegeten, vond t niet zo lekker dus niet zoveel, en een beetje kabeljauwfilet.
Weer iets te veel chocola Bloos
Maar morgen ga 'k naar een sportschool hier in de buurt, hebben ze een of andere aanbieding dus 'k ga me daar opgeven. Dus sowieso deze maand lekker aan de gang Lachen

Verder nog 2 sneetjes droog brood, wat ananas en yoghurt op. 'k Weet het, weinig. Moest met de trein, had vertraging...

__l__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 21:56

Hebben jullie wel eens afslankmiddelen gebruikt die ook daadwerkelijk hielpen?
Zoals bv nutrislank, slankvitaal enz?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 23:19

Mnee, mijn moeder wel vaak, maar het probleem daarbij is dat je geen gezond eetpatroon aanleert, waardoor je vaak weer terug valt in je oude, dat waardoor je aangekomen bent.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 11:11

Gister was beetje rommelige dag qua eten moest om half 5 weg en kwam niet meer thuis dus op de ponyclub een broodje gegeten en een waterijsje en 's avond op verjaardag nog wat partysnacks dingen Bloos
Maarja vandaag moet ik repeteren met dansen van 1 tot 8 en dan optredenv an 8 tot 11 dus het zal vandaag ook wel beetje rommelig zijn qua eten enzo maar ja we maken er het beste van Tong uitsteken

__l__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 11:19

_Scarlet_ schreef:
Mnee, mijn moeder wel vaak, maar het probleem daarbij is dat je geen gezond eetpatroon aanleert, waardoor je vaak weer terug valt in je oude, dat waardoor je aangekomen bent.

Dat hoeft niet, je kunt het ook als ondersteunig gebruiken, en dus wel een goed en gezond eetpatroon handhaven in combinatie met sporten.
Dat lijkt me iig beter dan crashdieten. Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 12:57

Toevallig ben ik op dit moment bezig met een project over consumentengedrag op het gebied van afslankmaaltijden Lachen

Gisterenavond heb ik een pastasalade op met sla, tomaat, boontjes, mais, paprika, tomaat en komkommer Vork

Net ontbeten/gelunched met:
1 geroosterde boterham met kipfilet en tomaat
1 wasa lichtgewicht kracker met smeerkaas 20+ en tomaat Lachen

Vanmiddag vast nog een restje pastasalade Lachen Of ik bewaar het tot vanavond.

Edit:
Net naar de markt geweest voor zo'n meetlint (had alleen een rolmaat) en heb ff lekker fruit en groenten gekocht, zoooo goedkoop. Heerlijk Haha!

Had een paprika, courgette, prei, 10 mandarijnen en een bakje aardbeien, DRIE EURO TIEN
Moet je bij de supermarkt niet mee aankomen Tong uitsteken

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 16:39

Oeps, ben vandaag pas om half 4/4 uur uit bed gekomen.. Nu nog niets gegeten, ben nu nog bij mijn vriend (heb daar geslapen) en we gaan nu met zijn buurjongen naar de Chinees uit eten Bloos
Lekker slecht, gister ook al chips gegeten Haha! Haha maar goed, het is weekend zullen we maar zeggen Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:06

Moet een keertje kunnen toch Knipoog

Net terug van hardlopen, zo'n drie kwartier Lachen Ging best lekker

Nu ff douchen en vanavond eet ik pasta met courgette, paprika en prei met een beetje saus van creme fraiche en ketchup Vork

En aardbeien toe!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:15

__l__ schreef:
_Scarlet_ schreef:

Dat hoeft niet, je kunt het ook als ondersteunig gebruiken, en dus wel een goed en gezond eetpatroon handhaven in combinatie met sporten.
Dat lijkt me iig beter dan crashdieten. Lachen

Als je echt zo'n pakket volgt, komt het op hetzelfde neer als een crashdieet

Maar goed
Vanochtend meteen een beker melk achterover geklokt, haha!
Toen naar de sportschool gefietst, even geïnformeerd, en maandag ga ik terug voor een pakket, €19 voor 1 maand, speciale zomeractie
Dan mag je verder alles doen, alle lessen volgen etc Haha!
Dus hopelijk kan 'k daar deze week al mee beginnen

Toen geluncht met 3 volkoren sneetjes brood
Een met jonge kaas, een met philadelphia en een met filet americain

Daarna met m'n moeder naar de stad geweest, hardloopschoenen gekocht dus 'k ga morgen weer lekker aan de gang!

En net een halve portie roti gegeten, was ook erg jummie Vingers aflikken Oja, en in de stad nog een ijsje Bloos

Het is maar 1x weekend he Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 18:22

Ik geloof niet zo in die pillen en poedertjes, met een gezond eetpatroon in combinatie met beweging kom je er wel. Zonder al die troep in je lijf!

Spetter; moet kunnen voor een keer toch?! Wel lekker hoor, Chinees Vingers aflikken

Scarlet; 19 euro is echt niet veel, zeg! Veel plezier met sporten Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:46

Gister niet heel gezond gegeten, nou ja het viel mee maar kan beter. Overdag naast mn broodje en plakje ontbijtkoek nog een liga fruitkick gegeten, een soepstengel (zo eentje van de bakker) en verder gingen we 's avonds voor het optreden uiteten met onze dansgroep en heb ik wel heel verstandig (vond ik Haha! ) Een maaltijdsalade met kip en wat fruit en tomaat en komkommer gegeten, zat beetje stokbrood bij en we hebben nog wat patatjes besteld, als toetje aardbeien met bolletje vanille ijs. Maar goed ikbekijk het zo het had erger gekund als ik bijvoorbeeld sate had genomen Knipoog

Net ontbeten met magere yoghurt met wat druiven erin en een plakje ontbijtkoek.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:51

Ik heb net ontbeten met:

1 geroosterde boterham met smeerkaas 20+ en tomaat
3 wasa krackers lichtgewicht met kipfilet, smeerkaas 20+ en tomaat

Lachen
Vanmiddag weer hard studeren voor m'n hertentamen dinsdag, dus zal flink wat fruit meenemen en water.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:10

Succes alvast ! Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 12:40

Ik heb rond kwart voor 12 4 boterhammen met vegetarische boterhamworst gegeten Lachen
Vanaf morgen ga ik 3 weken sporten, zwemmen en naar de sauna Lachen En dat is 'verplicht' iedere dag, ga samen met mijn vriend, dus dan doe ik het tenminste Haha!
Dan durf ik straks weer fijn in mijn bikini Ja

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:04

net gelunched:
2 volkorenbolletje op.
Eentje met appelstroop eentje met op de ene helft half plakje kaas en andere helft kipfilet.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:26

en tussendoor vanmiddag nog een eierkoek en een stukje komkommer.
Nu nog avond eten, maar tot nu toe goed gegeten vind ik.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:57

Vandaag lekker uitgeslapen met mn vriend
Pas 12 uur uit bed, normaal ben ik om 8 uur uit bed maar moet een keertje kunnen toch? Dus maar gelijk geluncht, Volkorgen boterham met ei.... Niet het allerbeste maargoed, op zondag mag ik ietsje zondigen.
Vanmiddag 3 uur gereden dus niet veel gegeten. Was erg leuk! lekker buitenrit gemaakt.
Zonet nog een raket, hier zitten niet zoveel calorieen in dus dat mocht deze keer wel even
Zometeen gaan we pannenkoeken eten... Vond ik neit zo leuk maar wanneer ik ze met kaas of appelstroop eet ofzo valt het volgens mij wel mee. Vanavond kan ik niet meer sporten ofzo, heb morgen nog een tentamen dus wordt weer tot laat blokken.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:57

Dit heb ik vandaag gegeten

kwart voor 12 : 4 boterhammen met vegetarische boterhammenworst
tussendoor : 4 biscuitjes, paar aardbeien, een appel, een een boterham met sandwichspread
avondeten : 2 tosti's kaas met ketchup

Vanavond neem ik nog sla met augurk en tomaat om toch aan groente te komen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 17:59

Passival, zo slecht is ei niet hoor. Volgens zo'n calorie metertje zit er misschien veel vet in enzo maar bij South Beach Dieet wordt er juist veel ei aangeraden omdat je daar geen honger gevoel enzo van krijgt Zolang je het bakt in niet te vette olie is het goed volgens mij.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:03

Ooh ben weer opgelucht, ik dacht juist dat ei niet zo goed voor je was maar als er niet te veel vet in zit... nee we hebben m in een beetje olijfolie gebakken. Dat is toch een van de betere vetten? Tenminste dat denk ik altijd.

Spetterlover, was je ook zo laat uit bed? lekker is dat he uitslapen Ik vind trouwens wel dat je erg gezond en goed eet., alleen weinig zuivel verder is dat zo wel goed volgens mij. Ja je kon beter ontbijten, maar wanneer je laat uit bed bent heeft dat niet zoveel nut meer

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:13

Eerder ontbijten kon niet, dat was mijn ontbijt en lunch in 1, ik was net opgestaan, had me aangekleed en ben meteen gaan eten
Ik heb alleen te veel brood gegeten, maar dat kwam omdat het zondag is en er niemand zin had om te koken hier.
Ik heb wel kaas gegeten op die tosti's, maar ik heb vandaag even echt geen zin in yoghurt ofzo, dat komt morgen wel weer

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:46

Ik vind het altijd het eerste wat je in de ochtend eet is je ontbij Of je nu om 8 uur wakker bent of om 12 uur. Je hebt ook minder nodig als je minder lang wakker bent toch?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:03

Lijkt me wel Jamy, alleen eet ik per dag toch wel hetzelfde, ook als ik een paar uur minder wakker ben

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:53

Ik lees wel mee, maar post niet zoveel meer.
Ik probeer m'n denkwijze een beetje te veranderen maar het is heel moeilijk om gewoon tevreden te zijn met m'n huidige gewicht, en er niet constant mee bezig te zijn.
de laatste dagen vliegen de kilo's eraf, en helaas werkt dat nogal motiverend om ermee door te gaan.
Toch zal die knop om moeten want ik weet dat het op deze manier helemaal verkeerd gaat. Alleen is het zoveel makkelijker gezegt dan gedaan.

zit vandaag aan de 1196 caloriën, ik hoop dat het morgen lukt daarvan wat meer te maken zonder me schuldig te voelen.