Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMAY1990

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:44

Oh, die heb ik ook in mijn box die morgenavond bezorgd wordt. Ik ben heel benieuwd. Ik vond de gerechten van deze week wel oke, maar niets bijzonders. Als het nog een keer gebeurt dat dit mijn top keuzes zijn dan neem ik geen box denk ik.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:26

Saaams schreef:
Ik snap echt niks van HF... wat een organisatie..

Ik krijg net dit smsje
[ [url=m/0MmRUx.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PnMhDa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh wat, zowel datum als tijd slaan nergens op. Meteen gebeld neem ik aan?

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 15:35

Es_ther schreef:
Wij hadden wild zwijn burger met frietjes!

[ [url=m/esNtgw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al een keer eerder gegeten, maar zo lekker! Maar we houden niet zo van salades dus dat heb ik een beetje geïmproviseerd :')

Zo lekker <3

Wij hadden die met extra burgers, zodat we konden lunchen met burgers. :o

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:12

Alwiene schreef:
Saaams schreef:
Ik snap echt niks van HF... wat een organisatie..

Ik krijg net dit smsje
[ [url=m/0MmRUx.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PnMhDa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huh wat, zowel datum als tijd slaan nergens op. Meteen gebeld neem ik aan?

Nee nog niet gedaan. Ik was aan het werk. Het is de gratis proefbox en aangezien het vorig weekend al mis ging. Laat ik het gewoon komen. Als het komt. Ben thuis :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:15

IMAY1990 schreef:
Oh, die heb ik ook in mijn box die morgenavond bezorgd wordt. Ik ben heel benieuwd. Ik vond de gerechten van deze week wel oke, maar niets bijzonders. Als het nog een keer gebeurt dat dit mijn top keuzes zijn dan neem ik geen box denk ik.

Had je wel zelf gerechten uitgezocht of had je gewoon random gerechten laten komen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:17

Afbeelding
En de pasta! Vond m wel lekker maar niet geweldig

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:18

_Nelleke_ schreef:
IMAY1990 schreef:

Had je wel zelf gerechten uitgezocht of had je gewoon random gerechten laten komen?

Ik had zelf de aantrekkelijkst klinkende drie laten komen maar achteraf gezien vond ik ze allemaal een beetje mèh. Niet slecht maar niets bijzonders of interessants. Niets dat ik zelf nog een keer zou willen koken.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:21

Wat kook je zelf meestal?

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:24

Tegenwoordig veel aardappelen, vlees groente en ik eet graag zalm al is dat me meestal te duur dus dat doe ik alleen in de bomus. Of Mexicaans of curry maar dat kan ik alleen voor minstens 4 personen dus dan moet de gelegenheid ernaar zijn momenteel. Ik hou van kruidig eten, dus ik dacht met de enchiladas van afgelopen week bijvoorbeeld goed te zitten maar ik vond de vulling niks bijzonders en het formaat van de wraps ten opzichte van de hoeveelheid vulling ook tegenvallen bijvoorbeeld. Ik had laatst een box waar ik echt super lekker van gegeten had en had laatst ook een taco recept waar ik echt weg van was maar deze week was het het allemaal net niet zegmaar

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:26

Ja precies. Je kan het natuurlijk altijd nog een beetje hoger op smaak brengen als je aan het koken bent natuurlijk.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:27

Ik merk dat wij vooral de "vulling" wat mager vinden.
Hadden gister de romige spaghetti met broccoli. Spaghetti en broccoli zijn ruim voldoende,
maar de walnoten, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes waren echt minimaal aanwezig :+
Ik denk dat ik daar zelf 3! keer zoveel van zou doen normaal.
Net zo met vis/vlees in een gerecht (deze pasta was toevallig vega)

Snap dat dit de "dure" producten zijn dus dat ze daar op bezuinigen, maar vond dit wel erg mager :P

Denk dat wij misschien met korting heel af en toe een box zullen nemen, maar verder lekker zelf.
Vinden het vooral leuk om weer wat nieuwe inspiratie op te doen.
gerecht van gister houden we er wel in, maar dan met andere verhoudingen haha.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 17:50

Ik vond de gerechten deze week juist heerlijk! Heb moeite moeten doen om het er bij vijf te houden :')
Ben ook makkelijke eter, vind eigenlijk alles lekker zolang het geen pasta is. Dus nooit moeite om voldoende lekkere gerechten te vinden tussen de keuzes.

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:01

Ik vind de hoeveelheden en verhoudingen meestal eigenlijk wel prima.

De wildzwijnburger bestellen we echt elke keer als hij erin zit, super lekker!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 18:54

Afbeelding
Wij de rijstbowl vanavond. Was lekker! Ik denk alleen dat mijn vriend iets teveel spinazie erin gedaan had :Y)

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 19:58

Wildzwijn burger was heerlijk en inderdaad ruim voldoende. Wij gaan morgen de rijstbowl eten ook zin in ziet er goed uit

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 20:17

Sinds begin dit jaar hebben wij ook HelloFresh, leuk om te zien welke recepten jullie kiezen :). Onze box is net weer bezorgd.

We doen elke week 3 maaltijden en ik vind eigenlijk altijd alles lekker. Ben geen moeilijke eter en ook absoluut geen fijnproever :+

Vind het nu wel jammer dat de paprika al weken wordt vervangen. Vind dat altijd erg lekker, dus die mogen nu wel weer gewoon komen hoor.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 21:15

We hebben deze week de baobun met portobello, de wildzwijnburger en de rijstbowl. Alle ingrediënten lijken er in te zitten en de box werd op het goede moment geleverd. Konden weer met 4 personen eten van een box voor 3.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:36

Nou breekt mijn klomp..

Zondag zou mijn eerste gratis proefbox komen. Zoals ik gezegd had. Die stond in de app op geleverd?

Ik heb contact opgenomen met de chat. Dame vertelde doordat ik gewijzigd had in dag, dat het systeem in de war was aangezien ze alles vers willen leveren. Nou oke.
Ze kon de huidige box niet meer leveren aan me. Maar ik mocht wel een gratis nieuwe box voor die week daarop volgend. Die had ze aangemaakt en ik heb een menu gekozen en zij had voor mij de bezorgdatum op zondag gezet zoals gewenst.

Ik kreeg gister een email dat hellofresh vandaag zou komen leveren. Oke? Nou prima. Als er maar iets komt!! :+

Komt de box... van VORIGE WEEK! -O-

Afbeelding

Nu ben ik een beetje bang, dat as zondag de andere “gratis” box binnen komt. Ik kan de bezorgdatum daar niet meer van veranderen. Dus zou ik of moeten afwachten en profiteren van hun eigen fout. Of bellen en het account opzeggen.

Alles is trouwens echt zeer keurig verpakt! De houdbaarheid van vlees is wel erg kort.
En er waren 2 eieren gesneuveld.

We beginnen morgen maar met de wildzwijnburger.
Laatst bijgewerkt door Saaams op 08-04-21 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:41

Wij hadden vandaag de broccolirijst, echt heerlijk!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:44

Saaams schreef:
Nou breekt mijn klomp..

Zondag zou mijn eerste gratis proefbox komen. Zoals ik gezegd had. Die stond in de app op geleverd?

Ik heb contact opgenomen met de chat. Dame vertelde doordat ik gewijzigd had in dag, dat het systeem in de war was aangezien ze alles vers willen leveren. Nou oke.
Ze kon de huidige bod niet meer leveren aan me. Maar ik mocht wel een gratis nieuwe box voor die week daarop volgend. Die had ze aangemaakt en ik heb een menu gekozen en zij had voor mij de bezorgdatum op zondag gezet zoals gewenst.

Ik kreeg gister een email dat hellofresh vandaag zou komen leveren. Oke? Nou prima. Als er maar iets komt!! :+

Komt de box... van VORIGE WEEK! -O-

[ [url=m/ITVu1m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu ben ik een beetje bang, dat as zondag de andere “gratis” box binnen komt. Ik kan de bezorgdatum daar niet meer van veranderen. Dus zou ik of moeten afwachten en profiteren van hun eigen fout. Of bellen en het account opzeggen.

Alles is trouwens echt zeer keurig verpakt! De houdbaarheid van vlees is wel erg kort.
En er waren 2 eieren gesneuveld.

We beginnen morgen maar met de wildzwijnburger.

Dat is wel behoorlijk slordig :')

Als ik vlees of vis wat langer wil bewaren vries ik het in :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:48

Jeetje wat een pech meteen met je eerste box! Ik zou het gewoon afwachten denk ik.

Hier nu bijna 3 maanden en wel erg tevreden. 2 gerechten gehad die m’n vriend en ik allebei echt niet lekker vonden maar dat is geen probleem. Merendeel gewoon heel lekker haha en goed te doen qua koken ook :j

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 19:52

Vanmiddag is onze 2e box binnen gekomen. Wij hadden vanavond de wildzwijnburger, was erg lekker !!
Afbeelding

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:18

Ik kon ook al 1 gerecht zo in de prullenbak gooien -O-
2 gerechten hadden een datum die dus meteen opmoesten een dag na levering |o

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:22

Escada schreef:
Ik kon ook al 1 gerecht zo in de prullenbak gooien -O-
2 gerechten hadden een datum die dus meteen opmoesten een dag na levering |o

Ik was toevallig net in de app aan het lezen over duurzaamheid en voedselverspilling en houdbaarheid en ze zeggen dat ze haranderen dat alles minimaal 5 dagen geconsumeerd kan worden. Ik zou zeggen dat als dat niet zo is, je dat dan aan ze kan melden.

Afbeelding

Of ze zouden doelen op dat als je het goed indeelt, dat je er dan 5 dagen mee kan doen maar dan staat het er een beetje misleidend

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 20:51

Fenneeee schreef:
Vanmiddag is onze 2e box binnen gekomen. Wij hadden vanavond de wildzwijnburger, was erg lekker !!
[ [url=m/XXsiKN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh dat ziet er heeel goed uit!!

Ik hoop trouwens dat ik niet achteraf straks een dikke rekening krijg van €74 voor die tweede box. :Y)