Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Saaams schreef:Ik snap echt niks van HF... wat een organisatie..
Ik krijg net dit smsje
[ [url=m/0MmRUx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PnMhDa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huh wat, zowel datum als tijd slaan nergens op. Meteen gebeld neem ik aan?
IMAY1990 schreef:Oh, die heb ik ook in mijn box die morgenavond bezorgd wordt. Ik ben heel benieuwd. Ik vond de gerechten van deze week wel oke, maar niets bijzonders. Als het nog een keer gebeurt dat dit mijn top keuzes zijn dan neem ik geen box denk ik.
_Nelleke_ schreef:IMAY1990 schreef:Oh, die heb ik ook in mijn box die morgenavond bezorgd wordt. Ik ben heel benieuwd. Ik vond de gerechten van deze week wel oke, maar niets bijzonders. Als het nog een keer gebeurt dat dit mijn top keuzes zijn dan neem ik geen box denk ik.
Had je wel zelf gerechten uitgezocht of had je gewoon random gerechten laten komen?
Saaams schreef:Nou breekt mijn klomp..
Zondag zou mijn eerste gratis proefbox komen. Zoals ik gezegd had. Die stond in de app op geleverd?
Ik heb contact opgenomen met de chat. Dame vertelde doordat ik gewijzigd had in dag, dat het systeem in de war was aangezien ze alles vers willen leveren. Nou oke.
Ze kon de huidige bod niet meer leveren aan me. Maar ik mocht wel een gratis nieuwe box voor die week daarop volgend. Die had ze aangemaakt en ik heb een menu gekozen en zij had voor mij de bezorgdatum op zondag gezet zoals gewenst.
Ik kreeg gister een email dat hellofresh vandaag zou komen leveren. Oke? Nou prima. Als er maar iets komt!!![]()
Komt de box... van VORIGE WEEK!![]()
[ [url=m/ITVu1m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik een beetje bang, dat as zondag de andere “gratis” box binnen komt. Ik kan de bezorgdatum daar niet meer van veranderen. Dus zou ik of moeten afwachten en profiteren van hun eigen fout. Of bellen en het account opzeggen.
Alles is trouwens echt zeer keurig verpakt! De houdbaarheid van vlees is wel erg kort.
En er waren 2 eieren gesneuveld.
We beginnen morgen maar met de wildzwijnburger.
Escada schreef:Ik kon ook al 1 gerecht zo in de prullenbak gooien
2 gerechten hadden een datum die dus meteen opmoesten een dag na levering