Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Ziet er misschien niet erg lekker uit (en ik had al wat gegeten haha) maar lang geleden dat ik zó lekker gegeten heb. Stamppot broccoli met knolselderij ipv aardappels. Met witte bonen. In de blender de melk vermengd met wat peterselie, klein scheutje ketjap en nog wat peper en zout. Oprecht ontzéttend lekker!
[ [url=m/UbKUqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leffroi schreef:Nou, mijn moeder heeft het gemaakt omdat ik aan het werk was haha. Maar het is doodsimpel. Een knolselderij schillen en in blokjes snijden. (Goed afspoelen?). Brocolli idem dito, gewoon in roosjes snijden. De witte bonen mochten uit blik/ pot, maar wel goed afspoelen. Koken tot het gaar is, stampen, bij elkaar voegen en op smaak maken. Er moest volgens het recept nog melk door, maar dat melk heb ik eerst in de blender gegooid met wat peterselie en andere kruiden die mij leken te passen (ketjap is nooit mis en wat gember poeder), peper en zout en mixen maar. Mmmmm!
Leffroi schreef:Ziet er misschien niet erg lekker uit (en ik had al wat gegeten haha) maar lang geleden dat ik zó lekker gegeten heb. Stamppot broccoli met knolselderij ipv aardappels. Met witte bonen. In de blender de melk vermengd met wat peterselie, klein scheutje ketjap en nog wat peper en zout. Oprecht ontzéttend lekker!
[ [url=m/UbKUqC.jpg]Afbeelding[/url] ]
wortelsussie schreef:Lay_D schreef:Mijn lunch, cracker dun besmeerd met knoflooksaus, salami,kaas, komkommer, tomaat en zeezout en zwarte peper uit een molen.
[ [url=m/9OYoDb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er super lekker uit!
Maar, is dat het enigste wat je eet als lunch?