Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Tot nu toe vandaag:
O: 2 snedes zelfgebakken meergranen brood (Nutella)
L: de helft van m'n portie havermout met melk en honing. Geen succes
1 wit bolletje met gebakken ei
B: 20-30 minuten met de hond uit
T: Appel
B:Half uurtje door de stad lopen
A: Spinazie á la crème, aardappels, 5 vissticks, appelmoes.
Als toetje een klein beetje vanillevla
T: Ik denk een boterham en/of banaan
NeverGiveUp schreef:O; Havermout met soyamelk, chiazaad, pecanoten, blauwe bessen, frambozen en rozijnen
L; italiaans bolletje met een rood spulletje en rucola
T; 1 Banaan
T; 1 snoepje
A; Twee wraps met hummus, tonijn, tomaat, paprika en spinazie. Glas bietensap
T; Bordje met een paar kleine stukjes brocolli.
En heeel veel water.
Jesus people, dit is toch super gezond. Ik hoor de mooiste huid van de wereld te hebben.
ChantalSmook schreef:NeverGiveUp geen mooie huid dan? (klinkt in ieder geval sarcastisch)
Plien ik vind sommige sandwichspread erg lekkerWelke smaak heb je?
fleur_yen schreef:Lekker lijstje Eliine
Ik krijg 2 kerstdiners dit jaar, en nog een normale keer eten morgen met wel een uitgebreid toetje. Inderdaad zullen het hier ook wel 3-gangen diners zijn, maar ook zeker wel met veel groente.
Wel leuk, als ontbijt ga ik een recept uit het voedselzandloperkookboek (boekweitpannenkoekjes) maken, en een baked oatmeal, vind ik nog lekkerder dan broodjes eigenlijk
En verder kan ik me inderdaad geen beter moment bedenken om te genieten van lekkere dingen dan deze dagen
Horse_xx schreef:O: 45 gr havermout, 10 gr chia, kaneel, 1 walnoot, paar pecanoten
T: - Was in de sportschool
L: 150 gram magere kwark met gemalen notenmix, kaki
T: Appel, 2 rijstewafels met pindakaas en kipfilet, walnoot
A:Nog geen ideePaar spruiten, gewokte roerbak van seizoensgroenten, beetje zoete aardappel. Warme custard met muesli en paar cranberries
T: Appel, stukje 85% choco
B: 1u KT, 30 min cardio, 3 uur vakkenvullen op het werk
ChantalSmook schreef:Liserm94. Dat zijn best flinke plakken roggebrood die je eet. Mijne zijn gem. 65 gr. per stuk en vond ik al dik en zit na 1,5 dan ook echt wel vol eigenlijk.
Jeetje ondanks het overlijden heb je toch gelukkig ook een hoop gezelligheid gepland. Geniet er lekker van de komende week. Enne een sterrenrestaurant.. dat lijkt me heerlijk. Wel eens gegeten bij een bíjna sterren restaurant en dat was al heerlijk![]()
Trouwens afkicken, juist dat je er aan begint te wennen dat je niet veel sport of het juist mist?