Ik weet wel dat appels een redelijk vezelrijk fruit is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nou ja toch lijkt fruit me gezonder om tussendoor te nemen dan andere snacks of meer brood oid, dus ik eet ze gewoon op. Ik vind het wel moeilijk om nog variatie aan te brengen in voedzame tussendoortjes en middageten. Want een kiwi vult niet echt. En voor middageten kom ik ook niet veel verder dan brood, pannekoekjes of een tonijnsalade
Ik herken me ook wel in het probleem weinig variatie aanbrengen. Middageten is vaak inderdaad brood, of getoast brood met eiersalade, schaaltje kwark, omelet of iets dergelijks. Probeer er vaak ook nog een stuk fruit bij te eten, soms in pure vorm, soms in de blender. Ben erg fan van de melk, banaan en brinta, dat vult aardig. Maar in dit topic doe ik wel ideetjes op en soms koop ik gewoon iets op de markt waarvan ik geen idee heb wat ik ermee moet en kan of hoe het smaakt. Even googlen en dan komen er vanzelf leuke gerechten naar boven. Zo is het denk ik de 1e keer in me leven dat ik spitskool heb gegeten. Ja mensen, het bestaat nog, haha. Morgen ga ik voor een wrap met kip, gewokte spitskool, champignons, uitje en paprika met een knoflooksausje denk ik. En dan is hopelijk de spitskool weer op. Maar ik kan zeker de japanse pizza aanraden! Echt een lekker, vegetarisch gerecht.
Ik ben ook gek op druiven, die zal ik deze week maar niet bestellen bij de groenteboer (komt aan huis), al die suikers. Zou eigenlijk wel wat meer ei moeten eten.
en een paar worteltjes
Maar ik heb ook altijd wel een suikerdip als ik alleen een appel heb gegeten, dus ik sta er niet zo van te kijken eigenlijks.
Als ik ren totdat ik echt uitgeput ben, wil ik de volgende keer niet meer. Maar als ik het gedoseerd opbouw, blijft het leuk! Maar dat werkt voor iedereen anders denk ik
Overigens: bij Evy gaat het opbouwen na een tijdje redelijk snel. Je begint met heel veel stukjes van maximaal 3 minuten idd, maar vanaf een bepaalde les worden de stukjes steeds langer, tot je 1x 15 minuten loopt, minuut pauze, 20 minuten. 
), of nog een glas overgebleven smoothie, of een cracker, of fruit met noten, of…

Mijn gewicht zit zelfs net iets boven ondergewicht, maar ik vind mijn verhoudingen gewoon een beetje apart..
)maak een rechthoek van het deeg en maak met de achterkant van een vork strepen op het deeg zodat als het klaar is het in mooie stukken te breken is.

Kijken of ik het vol houd
Ik eet serieus daarom geen witte druiven
Citaat:Gelukkig is er ook een cellulite-creme die u zelf kunt maken! Leuk om te maken, en een stuk goedkoper. Als eerste mengt u twee eetlepels amandelolie met één eetlepel havermout. Meng dit goed door elkaar. Masseer dit dan in de huid, met kleine cirkelbewegingen.