Appelmoes_11 schreef:Rustig maar jongens, de meeste friet is gewoon vegan. Alleen die van McDonald's niet.
Gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:Vandaag de nieuwe Valless paprika room geprobeerd, echt super lekker!
Magrathea schreef:Ik ben blij dat de cheffin bij ons zegt altijd goed haar best te doen om een lekkere maaltijd voor de vegetariërs neer te zetten. Wat ze dan wel weer irritant vind is dat sommige vegetariërs pas als het hoofdgerecht op tafel komt zoiets hebben van 'Oja maar ik eet geen vlees of vis hoor! '
Magrathea schreef:Ja veel vaste menu's idd![]()
Voor vegetariërs moet je dan voor het hoofdgerecht iets anders bestellen. kaasfondue bijvoorbeeld, ohmmmmmnom![]()
Oh ja het recept kan natuurlijk veranderd zijn. Haha dat kan jij natuurlijk ook niet weten.
Sperziebonen met spekjes zijn echt viesheb wel eens de boontjes ertussenuit gegeten, maar bah dat was echt smerig
Magrathea schreef:Haha ja dat heb ik ook een keer meegemaakt. Dat ik dus iemand vertelde dat ik vegetarisch at en hij zei 'Ja ik eet heel graag frikandellen. Super verantwoord, geen enkel dier wordt speciaal daarvoor geslacht'
Bij ons krijg je bij de kaasfondue ook geen bestek, heerlijk, lekker groenten en brood dippenZeker aan te raden! Alleen moet je wel zorgen dat je echt helemaal krom ligt van de honger als je aankomt, van kaasfondue zit je namelijk echt VOL
Magrathea schreef:Haha ja dat heb ik ook een keer meegemaakt. Dat ik dus iemand vertelde dat ik vegetarisch at en hij zei 'Ja ik eet heel graag frikandellen. Super verantwoord, geen enkel dier wordt speciaal daarvoor geslacht'
Magrathea schreef:de mac maakt patat uit aardappelpulp die door een zeef wordt geduwd en vervolgens gefrituurd. De meeste frietjes zijn nog altijd gewoon gesneden aardappeltjes