een taartje voor de vriendin van mn moeder, leukleuk! ze had namelijk een cupcake geproefd (in dat herfstthema) en vond het echt suuuuuuuuuuper lekker!
Lindas2
Geplaatst: 17-11-10 22:02
Proficiat! Wat leuk! Weet je ook al wat je gaan maken?
ik kon er in de openingspost niets over vinden...maar zijn er ook bokkers die workshops geven? voor een stel giebelende bokkers die gaan meeten? we weten nog niet precies waar, maar ik geloof dat we nu zitten te denken aan Zwolle. Het is ook nog niet zeker of we dit wel willen gaan doen, maar ik ben vast aan het rondkijken!
pfieuwwww wat een gestress hier, ben blij als het vrijdag is en ik weer de tijd heb om dit topic bij te lezen, overal op te reageren en weer lekker kan meekletsen, zonder te ego-posten
@ PineApple, ik wil dat misschien wel doen, maar is afhankelijk van hoeveel jullie max. uit willen geven per persoon, op wat voor een dag, etc. en vooral ook wanneer.. als het in zwolle is moeten jullie zelf een geschikte ruimte regelen.. maar als jullie in Hengelo zouden kunnen meeten, kan ik wel iets regelen waarschijnlijk, qua ruimte en materialen..
Ja is puur als decoratie, en in principe is het eetbaar want het is suiker natuurlijk, maar in de blaadjes en bloemen zit ijzerdraad verwerkt, dus het is meer voor de show dan om op te eten
Ja dat dacht ik idd al. Hoe lang ben je nou bezig met zo'n bloemstuk? Ik schat in toch heel erg lang. Kun je dit trouwens houdbaar houden? Dus dat je het eventueel op een taart kunt gebruiken en dan weer voor een andere taart? Of is dat niet de bedoeling
Ja dat kan suiker rot/schimmelt niet dus kan in principe wel 100 jaar bewaard worden Heb hier mn stukjes ook allemaal leuk onder een stolpje enz.. enige wat je niet moet doen is het in direct zonlicht leggen, dus een beetje op een plekje waar niet echt veel zon komt, omdat het dan kan gaan verkleuren..
Alleen ik zou het denk ik niet zo snel voor 2 taarten gebruiken tenzij het voor eigen-gebruik is natuurlijk, maar vind het een beetje mal om de klant het bloemstuk terug te vragen Maar juist voor bij bruidstaarten enz is zo'n bloemstuk erg leuk, omdat het bruidspaar dat nog heeeeeeeeeeel lang kan bewaren als aandenken aan hun trouwdag, in tegenstelling tot het bruidsboeket wat binnen een week vergaat
Ja ik had het al gevonden met de zoekfunctie! Wat erg zeg verschrikkelijk! Kende haar nou niet echt ofzo, maar het blijft altijd verschrikkelijk als iemand zoiets overkomt.. en zo jong nog! Weet iemand hoe/wat?
Ja vreselijk nieuws. Inderdaad zoals kinke zegt had ze problemen met der hart. En toch heel onverwacht dat het nu weer echt slecht ging. Het is oneerlijk allemaal.
Zij wilde bij mij leren taartje maken en zouden binnenkort afspreken.