Rachaell schreef:En die joekels uit zo'n driehoekje, ook van die lekkere ijsjes.
Jaa, Joekels heerlijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tartara schreef:Nou ben ik misschien heel kinderachtig, maar ik en mijn zoontje vinden van Liga de tweede stap zo lekker (met vers geperste sinasappelsap, geraspte appel en schijfjes banaan)Maar sinds een week kan ik deze Liga's echt nergens meer vinden, in de supermarkt zijn die schappen leeg, moet het toch eens navragen.
Anna-Jelly schreef:Ik vind het trouwens erg irritant, het is er nog wel, maar overal waar ik kom is altijd de Hero delight abrikoos uitverkocht.En die vind ik juist het allerlekkerst, ben blijkbaar niet de enige...
Iris1702 schreef:Bounty ijsjes heb ik van de week ook bemachtigd.
Hoorde hier van vele dat het zo lekker was....... jakkes niet mijn smaak dus hahaha maar voor de liefhebbers.... ze hebben bij de c1000 celebration ijsjes (mini's) en daar zit ook bounty tussen.
Heb er nog een over maar die gaat de vuilnisbak ik hier lust niemand hem.......
Tartara schreef:Nou ben ik misschien heel kinderachtig, maar ik en mijn zoontje vinden van Liga de tweede stap zo lekker (met vers geperste sinasappelsap, geraspte appel en schijfjes banaan)Maar sinds een week kan ik deze Liga's echt nergens meer vinden, in de supermarkt zijn die schappen leeg, moet het toch eens navragen.