Cadbury is niet echt mijn ding, kennelijk. Ik vind hun chocola gewoon niet zo lekker. De goedkopere Milka eitjes vond ik toch lekkerder dan de spoon 'n eggs van Cadbury.
De creme eggs hebben een heel ander soort vulling, die bestaan trouwens ook al heel lang.
Anoniem
Geplaatst: 07-02-15 22:34
Nog een maand
Mavelle
Geplaatst: 07-02-15 23:36
Hahahahaha! Toevallig dacht ik vandaag precies hetzelfde! Yummmm!
QuintyKelly
Geplaatst: 07-02-15 23:46
Een maand geleden al een doosje milka eieren gekocht in Duitsland voor €1,39, lekker goedkoop dus. Helaas rekende mijn vriend af en wist ik dus niet dat ze zo goedkoop waren, anders had ik nog een paar doosjes extra gepakt..
straks als ze er zijn haal ik ben gewoon een paar doosjes
Dallista
Geplaatst: 08-02-15 13:10
Ik heb nog een paar doosjes over van vorig jaar (heb toen een mega bestelling bij amazon duitsland gedaan). Vraag me af of ze nog eetbaar zijn... niet als je de houdbaarheidsdatum mag geloven, in elk geval. Maar ja... het is allemaal suiker, chocolade... kan weinig mis mee zijn, zou je denken.
Ik heb volgens mij in oktober of iets mijn laatste eitje op. En toen was hij toch aanzienlijk minder lekker. De vulling was een beetje "hard" geworden..
Debbie
Geplaatst: 08-02-15 15:26
Ik heb ook nog een paar doosjes in de la liggen.. Ben bang dat ze niet meer lekker zijn.. Vulling wordt vaak wat minder