pff vet lastig helemaal omdat ik nu helemaal your en cake in mijn hoofd heb...wat is nog meer leuk wat wel naar taarten verhuist maar niet cake zegt
Mayo, ik zal je ook wel even helpen Droomtaartjes.nlCakepaleis.nlOf wil je perse een Engels talige naam ?
BloemBloem schreef:Mayo, ik zal je ook wel even helpen Droomtaartjes.nlCakepaleis.nlOf wil je perse een Engels talige naam ?http://www.droomtaarten.nl bestaat al, dus die vind ik te dichtbij komen Cakepaleis.nl bestaat nog niet, gaat op de lijst Ik hoef niet persé een engelse naam, maar wel als het woord cake bevat, in het NL is cake namelijk letterlijk een cake en dat is niet wat ik maak
Jullie zijn lekker op weg! Verzin ook eens een naam voor mijn site ? Ik dacht laatst een super naam te hebben namelijk tierelantaartje.. bestaat he gewoon al
Wildflower schreef:mayo baksels Ik wil niet meer letterlijk de tekst Mayo erin, dan denken ze straks dat ik iets met mayonaise maak
BloemBloem schreef:BUMMER, maar naam is wel te koop!pieceofcake.nlLeuk!Maat dat betekend dat de naam al was uitgevonden, maar nu te koop staat?