Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, wel een hoop werk.
) en bedacht als we nu gewoon zorgen dat die 100 pagina's echt nuttig gevuld worden..
Liezel1 schreef:Soms moet je echt even shoppen.. Bij zoetmettaart uit Burgum hebben ze veel dingen die ze bij deleukstetaarten ook hebben. Dus ik dacht daar even naartoe te gaan, dat is voor mij nl helemaal niet zo ver.
Die blaadjes plunge cutters daar kosten €13,95 terwijl ze in de shop 9 of 10 euro kosten....
(ik woon er ook vlakbij zal er in februari even heen
)?
Mijn mixer doet gewoon het werk hoor
imd schreef:Liezel, ben je al eens bij zoetmettaart geweest? Is het leuk? Ik woon er niet ver vandaan en had al bedacht dat ik daar misschien eens heen moet
heb een vorm nu van 18 cm doorsnede, mooi formaatje, had alleen teveel biscuit en hij stroomde over, gelukkig had ik er bakpapier onder
, heb hem maar mooi recht afgesneden door het mes als het waren over de randen van de springvorm te schuiven.. Anc schreef:Ik heb net even gekeken op de site van Tafel van 18 en dat ziet er erg leuk uit.
Daar wil ik dus wel even gaan kijken, maar waar zit hij precies in Utrecht?
Niet in het centrum toch?
Heb routeplanner al gecheckt, maar daar werd ik met mijn beperkte kennis van de stad niet echt veel wijzer uit.
Eigenlijk heel makkelijk! En ik ken de stad ook niet

( niet dat ik het niet vertrouw )
Polivy schreef:Hoe sta je dan te mixen?Mijn mixer doet gewoon het werk hoor